Damn, die intro van Durty 7
Alleen jammer van de climax.
Alleen jammer van de climax.
Josh & Wesz - Let's Get Dirty al gehoord?wrote:vind ik meestal van josh&wesz tracks,wrote:Vind ze allebei erg zwak.
de melodie is altijd wel leuk, maar vind de bass altijd maar slapjes
alhoewel ik alexes & like this wel leuk vond daar niet van
Ga je dat nog onderbouwen? Ik vraag me namelijk af hoe je Keep It Alive een saai nummer kan vinden!wrote:Wat vind iedereen toch aan Durty 7? Echt lang geleden weer dat ik zo'n ontzettend KUTnummer heb gehoord...
Die vocals :')
En Keep It Alive is ook een erg saai nummer.
Onderbouw jij maar eens waarom het geen saai nummer is dan...wrote:Ga je dat nog onderbouwen? Ik vraag me namelijk af hoe je Keep It Alive een saai nummer kan vinden!wrote:Wat vind iedereen toch aan Durty 7? Echt lang geleden weer dat ik zo'n ontzettend KUTnummer heb gehoord...
Je geeft alleen je mening in termen die ook nogal veel van een mening afhangen, dus echt onderbouwend is dat niet hoorwrote: Onderbouw jij maar eens waarom het geen saai nummer is dan...
Ik vind Keep It Alive ook erg saai. Kermis melodie, saaie kicks en niet boeiende vocals...
ja maar het is ook mijn meningwrote:Je geeft alleen je mening in termen die ook nogal veel van een mening afhangen, dus echt onderbouwend is dat niet hoorwrote: Onderbouw jij maar eens waarom het geen saai nummer is dan...
Ik vind Keep It Alive ook erg saai. Kermis melodie, saaie kicks en niet boeiende vocals...
Maar lang leve de vrijheid van meningsuiting
Waarom moet ik eerst zelf mijn mening beargumenteren voordat ik iemand anders die zo maar roept dat het en kut nummer is naar zijn argumeten mag vragen?wrote:Onderbouw jij maar eens waarom het geen saai nummer is dan...wrote:Ga je dat nog onderbouwen? Ik vraag me namelijk af hoe je Keep It Alive een saai nummer kan vinden!wrote:Wat vind iedereen toch aan Durty 7? Echt lang geleden weer dat ik zo'n ontzettend KUTnummer heb gehoord...
Inderdaad, ik vind het een beetje lijken op; Tuneboy - Dirty, heeft ook diezelfde vocal ongeveer.wrote:Durty 7 lijkt wel een nummer van Tuneboy
Niet zo piepen Jan!wrote:Fijn dit weer naar boven te halen :')