Of beter: Spoontech/Sys-X/Theracords.wrote:Dit is 1 grote scantraxx zooi. Brennan Heart, wildstylez en nc zijn voor mij ook gewoon scantraxx pipo's. Wat een commerciele kut cd. Waarom geen mysterias of nieuwe van crypsis erbij ofzo op t einde?wrote:Gelukkig staat er bijna geen Scantraxx op CD1, anders was het echt een kut CD geweest.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Nosferatu - Intro
- 02Neophyte - Mainiak
- 03Nosferatu - Hate Me Like A Pro
- 04Angeldust - Revisiting
- 05Nexes - Playing The Cards
- 06Re-Style & Mercenary - We Go Back
- 07Amnesys - Back 2 Zero
- 08Endymion & Nosferatu - Uphold the future
- 09Evil Activities & Panic feat MC Alee - Never Fall Asleep (Tha Playah Remix)
- 10Kartel - Simfony
- 11Promo & Tha Playah feat. Snowflake - Open (Upside Down)
- 12Meccano Twins - Complex Man (Angerfist & DJ Predator Remix)
- 13The Wishmaster - Pandemonium
- 14DJ Predator & Catscan - Sonic Arrays
- 15Wedlock - Acid Rain (Nosferatu & Meccano Twins Remix)
- 16Ruffneck & Dione - Hellburner
- 17Evil Activities & The Viper - We Got Fire
- 18Tommyknocker feat. The Wishmaster - Supernatural
- 19Nosferatu & Tha Playah - Fade to nothing
- 20Miss K8 - Halucin8
- 21Triax & Ruffneck - The Damned (Demon)
- 22Nosferatu & Endymion feat. Ruffian - The Message
- 23Nosferatu feat. Alee - Beyond Borders
Nee, B-Front tracks zijn véél beter dan wat er op Spoontech gereleased word.wrote:Of beter: Spoontech/Sys-X/Theracords.wrote:Dit is 1 grote scantraxx zooi. Brennan Heart, wildstylez en nc zijn voor mij ook gewoon scantraxx pipo's. Wat een commerciele kut cd. Waarom geen mysterias of nieuwe van crypsis erbij ofzo op t einde?wrote:Gelukkig staat er bijna geen Scantraxx op CD1, anders was het echt een kut CD geweest.
wrote:Dit is 1 grote scantraxx zooi. Brennan Heart, wildstylez en nc zijn voor mij ook gewoon scantraxx pipo's. Wat een commerciele kut cd. Waarom geen mysterias of nieuwe van crypsis erbij ofzo op t einde?wrote:Gelukkig staat er bijna geen Scantraxx op CD1, anders was het echt een kut CD geweest.

-
S
Yeah kewle gastwrote:Dit is 1 grote scantraxx zooi. Brennan Heart, wildstylez en nc zijn voor mij ook gewoon scantraxx pipo's. Wat een commerciele kut cd. Waarom geen mysterias of nieuwe van crypsis erbij ofzo op t einde?wrote:Gelukkig staat er bijna geen Scantraxx op CD1, anders was het echt een kut CD geweest.
Alleen nummer 2 is Scantraxx hoor.
Nou oké, nr 3 ook, Scantraxx Evolutionz, die tellen we dan ook maar ff mee.

Als je A² Records meetelt nog meerwrote:Alleen nummer 2 is Scantraxx hoor.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
CD1 Wildstylez: Lijkt me logisch dat er dan veel scantraxx op staat, had niks anders verwacht
Wel fijn dat al die Noisecontrollers promo's er op staan, jammer dat die dan niet ook wat Wasted Penguinz promo's er op zet, die hebben er genoeg liggen.
Wel fijn dat al die Noisecontrollers promo's er op staan, jammer dat die dan niet ook wat Wasted Penguinz promo's er op zet, die hebben er genoeg liggen.
Is geen scantraxx meer he, dus logisch! Want compilatie albums horen niet de sound van het feest weer te geven, maar dienen enkel en alleen als promotie materiaal voor het het label van degene die de CD mixt en zijn vriendjes.wrote:niet ook wat Wasted Penguinz promo's
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Zou eigenlijk wel zo moeten ja, maar jij weet ook best goed dat dat toch niet gebeurd. Als een dirty workz artiest de CD mixt zit het vol met DWX tracks en als een scantraxx artiest een CD mixt zit het vol met Scantraxx. Daarom had ik dit ook wel verwacht van Wildstylez.wrote:Is geen scantraxx meer he, dus logisch! Want compilatie albums horen niet de sound van het feest weer te geven, maar dienen enkel en alleen als promotie materiaal voor het het label van degene die de CD mixt en zijn vriendjes.wrote:niet ook wat Wasted Penguinz promo's
Mischien moeten ze voor iedere stage/ tent een aparte cd maken
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
of gewoon cd's schrappen ik koop/download ze toch al nooit meer
In elk geval is er hier gewoon een anthem (nog wel aardig ook) op de CD geplaatst in plaats van dat eindeloze geneuzel elke keer.
Ik wel, deze ga ik gewoon aanschaffen hoor, zoals alle Decibel CD's (die van vorig jaar haal ik als ie een keer afgeprijsd is, want die vind ik minder).wrote:of gewoon cd's schrappen ik koop/download ze toch al nooit meer
Die CD van 2010, mixed by Deepack was tenminste wel gevarieerd
. Evenals die van B-front dat jaar !
Maarja, geen Scantraxx he
Maarja, geen Scantraxx he
Ik vind dat dus zo'n enorme bullshit. Wildstylez draait in zijn eigen sets ook amper buiten deze stijl, dus ik vraag me echt af waarom mensen dan raar opkijken als hij een CD in zijn zijn eigen sound zou draaien. Een CD is inderdaad gewoon promotiemateriaal, anders had het niet gemixt hoeven worden door een bekende DJ.wrote: Maarja, geen Scantraxx he
Die CD's die ik hierboven aanhaal bewijzen daarentegen wel het tegendeel. Maargoed, tijden zijn ook veranderd helaas.wrote:Ik vind dat dus zo'n enorme bullshit. Wildstylez draait in zijn eigen sets ook amper buiten deze stijl, dus ik vraag me echt af waarom mensen dan raar opkijken als hij een CD in zijn zijn eigen sound zou draaien. Een CD is inderdaad gewoon promotiemateriaal, anders had het niet gemixt hoeven worden door een bekende DJ.wrote: Maarja, geen Scantraxx he
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Volgens mij staat die B-front CD ook gewoon vol met fusion en B-front platen hoorwrote:Die CD's die ik hierboven aanhaal bewijzen daarentegen wel het tegendeel. Maargoed, tijden zijn ook veranderd helaas.wrote:Ik vind dat dus zo'n enorme bullshit. Wildstylez draait in zijn eigen sets ook amper buiten deze stijl, dus ik vraag me echt af waarom mensen dan raar opkijken als hij een CD in zijn zijn eigen sound zou draaien. Een CD is inderdaad gewoon promotiemateriaal, anders had het niet gemixt hoeven worden door een bekende DJ.wrote: Maarja, geen Scantraxx he
Waar kunnen sommigen van jullie toch moeilijk over doen! 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Jup mij boeit het echt niet waar die nummers vandaan komen, als het maar een lekker wegluister CD'tje iswrote:Waar kunnen sommigen van jullie toch moeilijk over doen!
ik durf je bijna niet te quoten .. maare.. :pwrote: Is geen scantraxx meer he, dus logisch! Want compilatie albums horen niet de sound van het feest weer te geven, maar dienen enkel en alleen als promotie materiaal voor het het label van degene die de CD mixt en zijn vriendjes.
ik snap dat je laatste zin sarcastisch bedoeld is..
maar als je daarover 'teleurgesteld' bent, snap ik je niet zo echt..
ik neem aan dat je wel snapt dat de relatie tussen b2s/q en genoemde artiesten zo goed is, dat ze alles toelaten.. omdat hun aannemen dat alles toch wel in de smaakt valt.. en de sound van het feest (mainstage) wordt sowieso wel geweerspiegeld..

En mainstage is natuurlijk geen weerspiegeling van een festival, anders kunnen ze die andere stages net zo goed schrappen.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
CD1 is best leuk 
Vind zowel de Hardstyle als Hardcore-CD er erg netjes uitzien 
waarom is die track van de trailer nog nergens gedraait
-
P
Klopt deze releasedatum? Ik kan m nergens vinden