Ruthless cd ziet er erg lekker uit
.
De rest zal ik maar geen woorden aan vuil maken..
De rest zal ik maar geen woorden aan vuil maken..
Source: b2s.nl
Hoe durf je die opmerking te gebruikenwrote:Commercieel
Ik zat al te wachten wanneer erop gehapt zou wordenwrote:Hoe durf je die opmerking te gebruikenwrote:Commercieel![]()
B2S maakt deze cd natuurlijk om winst te maken
Serieus wat een kansloze opmerking
Jij met je bonus CD's!wrote:Komt hier eigenlijk ook een bonus cd van?
Heel simpel,wrote:Ik verbaas me er iedere keer weer over waarom dit soort cd's uberhaupt nog verkocht(of gemaakt) worden.
Precies... Daarnaast ook zat volk dat wel wat langer in de scène zit, maar de releases niet volgt.. Die kopen nog wel dit soort CD's! En een hoop mensen vinden t gewoon tof om een CD te hebben van t feest waar ze zijn geweestwrote:Heel simpel,wrote:Ik verbaas me er iedere keer weer over waarom dit soort cd's uberhaupt nog verkocht(of gemaakt) worden.
mensen die net in de scene zitten hebben nog geen idee wat het allemaal te bieden heeft. En die mensen vinden dit vet en kopen deze cd. Later als ze zich er wat meer in verdiepen komen ze er ook achter hoe weinig er aan de cd is![]()
Lijkt me logisch toch als je releases niet volgt en tracks alleen live heb gehoord dat je het vet vind om die tracks op een cd te hebben.
Had je beter 16 raketjes voor kunnen halen en uitdelen. Veel meer lol.wrote:Heb hem ook gekocht, had toevallig 8 muntjes over...