Dat vind ik eigenlijk wel mee vallen, en gelukkig een stuk meer variatie dan The Qontinent, daar stond veel te veel Wildstylez opwrote:Wat een tegenvaller, bijna alle nummers staan ook op DefQon of Qontinent CD.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Summer Of Hardstyle
- 02Re-Generate It
- 03Music Made Addict
- 04Lullaby
- 05Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
- 06City Of Intensity (Decibel Anthem 2009)
- 07Addictive Fantasy
- 08Put Some Grace
- 09Syren
- 10Muzik Bizz
- 11Megasound
- 12Oxygen
- 13Rock Diz
- 14Sunblast
- 15Strange Love
- 16Face The Enemy
- 17Astral 2009
- 18Taaac!
- 19In Other Wordz
- 20Communicate
- 21Innocent
- 22A New Day
- 23Fuck The Rumors
- 24The Hustle
- 25The Agency
- 26How Much Can You Take (Catscan Remix)
- 27Bass Be Louder
- 28Rocking With The Best
- 29Criminal
- 30Live A Lie
- 31Abduction
- 32One (Endymion Remix)
- 33Mastah Of Shock (Angerfist Remix)
- 34Feel U Here (The Viper & G-Town Madness Remix)
- 35Raw To The Floor
- 36So Many Sacrificies
- 37Twisted World (The Viper Mix)
- 38Envy
- 39Legend
- 40Go Get Busy (Accelerator Remix)
- 41Walking The Line
- 42Undr_Ctrl09
- 43Hardcore Vibes (The Viper's Live Edit)
- 44The Viper Minimix 2
- 45Brain Crash
- 46Army Of Hardcore
- 4710 Kleine Basdrums
- 48On The Edge
- 49Frequency Attack
- 50Auf Die Fresse!
- 51Pull The Plug
- 52Bring The Pain (Original Mix)
- 53Pulse Protraction
- 54Cocaine (Club Mix)
- 55Losing My Feelin' (Beholder & Balistic Remix)
- 56Go Ahead (Orange Mix)
- 57Right Here
- 58Loving You 2002 (DJ Isaac Remix)
- 59Decibel Anthem
- 60Tales From A Vinyl
- 61Silver Machine
- 62Overdrive
- 63In My Brain
- 64Blue Horizons (Deepack Remix)
- 65Wreck The Remix (Beholder & Max Enforcer Remix)
- 66Age Of Reverse Bass
- 67Maximum (Max B. Grant Hardstyle Remix)
- 68140 BPM (Deepack Remix)
- 69Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix)
Ik vind dit totaal niet op Defqon of Qontinent lijken hoor..
Op die vn Defqon/Qontinent stonde geen nummers vn Brennan Heart.
Nu 2, zo kun je wel veel opnoeme.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Jah 7 van de 20, is best wel veel maar het hinderde me niet
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik tel al rond de 8 nummerswrote:Ik vind dit totaal niet op Defqon of Qontinent lijken hoor..
addictive fantasy staat er al voor de 3e x op
3 nummers zijn hetzelfde op de cd vn Defqon en 6 op die vn Qontinent 
Zo erg vind ik dat nu niet
Defqon : D-Block & S-te-fan - Music Made Addict, Noisecontrollers - Addictive Fantasy, Donkey Rollers - Innocent
Qontinent : Abbys & Judge - The Hardstyle Revolution (Showtek Remix), Deepack Vs D-Block -te-Fan – In Other Wordz, Headhunterz - Megasound, Noisecontrollers - Astral, Noisecontrollers - Addictive Fantasy, Tuneboy – Re-Generate It
zeg me als ik er naast zit
Zo erg vind ik dat nu niet
Defqon : D-Block & S-te-fan - Music Made Addict, Noisecontrollers - Addictive Fantasy, Donkey Rollers - Innocent
Qontinent : Abbys & Judge - The Hardstyle Revolution (Showtek Remix), Deepack Vs D-Block -te-Fan – In Other Wordz, Headhunterz - Megasound, Noisecontrollers - Astral, Noisecontrollers - Addictive Fantasy, Tuneboy – Re-Generate It
zeg me als ik er naast zit
Moet wel zeggen dat er in deze Tracklist veel meer afwisseling zit 
Op zich lekkere cd's voor in de auto. 
De tracklist ziet er bij alle drie de CD's goed uit vind ik,
ook veel promo's en nummers die ik nog niet ken (vooral van CD 3 ken ik er weinig), gewoon 3 top cd's dus
ook veel promo's en nummers die ik nog niet ken (vooral van CD 3 ken ik er weinig), gewoon 3 top cd's dus
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Zoiets moet je op weg naar Hilvarenbeek luisteren!As every year b2s Events and Seismic Records present the official Decibel compilation, and again this 2009 edition
is launched just after the festival weekend. This year’s edition contains three slammin’ cd’s mixed by several headliners
of the Decibel 2009 festival.
Welke stijl is cd1? Early-Hardstyle?
Normale Hardstylewrote:Welke stijl is cd1? Early-Hardstyle?
-
PHardtraxxer
- 65 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
Staat er toch duidelijk boven. Maargoed de mensen die te weinig nieuwe nummer van dbstf er in vinden zitten; Ga gewoo naar decibel dan hoor je r hopelijk genoegwrote:Welke stijl is cd1? Early-Hardstyle?
Ten eerste bedoelde cd3wrote:Normale Hardstylewrote:Welke stijl is cd1? Early-Hardstyle?
En ten tweede niet goed gekekenwrote:Staat er toch duidelijk boven.wrote:Welke stijl is cd1? Early-Hardstyle?
CD binnengehaald!
1e: prima mixwerk, luistert gewoon heerlijk weg. Paar nieuwe tracks die ik nog nooit op CD had zien staan, zeker de moeite waard. Goeie hardstyle-compilatie iig!
2e: Begin is een beetje oldschool, wel grappig maar niet mijn ding. Daarna gooit The Viper steeds het tempo een stukje omhoog en de platen worden steeds harder. Wel een hoop oude dingen, maar over zn geheel gezien een hele mooie CD!
3e: Early Hardstyle, niet echt mijn ding eigenlijk maar een uur lang reversed bass, tsja dat is toch best lekker. Niet een CD die ik vaak zal beluisteren, maar was wel lekker voor een keertje.
1e: prima mixwerk, luistert gewoon heerlijk weg. Paar nieuwe tracks die ik nog nooit op CD had zien staan, zeker de moeite waard. Goeie hardstyle-compilatie iig!
2e: Begin is een beetje oldschool, wel grappig maar niet mijn ding. Daarna gooit The Viper steeds het tempo een stukje omhoog en de platen worden steeds harder. Wel een hoop oude dingen, maar over zn geheel gezien een hele mooie CD!
3e: Early Hardstyle, niet echt mijn ding eigenlijk maar een uur lang reversed bass, tsja dat is toch best lekker. Niet een CD die ik vaak zal beluisteren, maar was wel lekker voor een keertje.