Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Dawnfire - Headknockin'
HS Single

Dawnfire - Headknockin' (???)

D
Artiest
16 posts member since 2019
last seen Apr 2020
makrooy wrote:@kaasstaaf ik vraag me dan echt oprecht af, waarom kan je niet op een normale manier kritiek geven? Je kan toch prima aangeven wat je niet chill vindt aan deze track ipv zo uit de hoogte te doen en te vragen of hij wil stoppen. Je zet jezelf alleen maar voor schut.

:worship:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Dawnfire wrote: Ik ben zelf ook btje zoekende met betrekking tot stijl etc.
:thumbsup:
Meer zoals The Future alsjeblieft :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
@Kaasstaaf
Als je in het vervolg niks nuttigs kunt toevoegen, houd je dan maar stil.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
ULTIMO wrote:
Dawnfire wrote: Ik ben zelf ook btje zoekende met betrekking tot stijl etc.
:thumbsup:
Meer zoals The Future alsjeblieft :drool: :drool: :drool:
:worship: ja!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
^ Helemaal eens :loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Opgeschoond. Ga maar verder on-topic :yawn:

EDIT: de volgende die hieronder off-topic gaat krijgt direct een warn.....
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind het sounddesign van de plaat best vet gedaan. De kicks in de mid zijn ook best goed maar die punch in de kicks in de climax zijn veel te hol en schel imo. En dat verpest de plaat verder voor mij, het haalt de drive uit de climax. De punch in de mid heeft bijvoorbeeld wat meer kracht er achter zitten omdat het meer een "punch" is dan een holle schelle "tok".

Als er een kick zoals Touch A Star in zat bijvoorbeeld was dit een veel vettere plaat geweest.
Hardtraxxer
83 posts member since 2016
last seen Nov 2023
Fijne plaat met veel drive als je het mij vraagt :thumbsup: . Persoonlijk ben ik ook fan van de meer melodieuze platen als My Reflection, maar ik snap dat je als producer toch je eigen sound wil vinden door nieuwe dingen uit te proberen en ik kan dit alleen maar toejuichen (m.i. veel beter dan producers die in elk nummer hetzelfde trucje met dezelfde soundbank toepassen).
D
Artiest
last seen Apr 2020
Lompekoe wrote:Fijne plaat met veel drive als je het mij vraagt :thumbsup: . Persoonlijk ben ik ook fan van de meer melodieuze platen als My Reflection, maar ik snap dat je als producer toch je eigen sound wil vinden door nieuwe dingen uit te proberen en ik kan dit alleen maar toejuichen (m.i. veel beter dan producers die in elk nummer hetzelfde trucje met dezelfde soundbank toepassen).
Bedankt :thumbsup:
D
Artiest
last seen Apr 2020
Broken Balance wrote:Vind het sounddesign van de plaat best vet gedaan. De kicks in de mid zijn ook best goed maar die punch in de kicks in de climax zijn veel te hol en schel imo. En dat verpest de plaat verder voor mij, het haalt de drive uit de climax. De punch in de mid heeft bijvoorbeeld wat meer kracht er achter zitten omdat het meer een "punch" is dan een holle schelle "tok".

Als er een kick zoals Touch A Star in zat bijvoorbeeld was dit een veel vettere plaat geweest.
Bedankt voor je feedback :clap: