Natural vind ik dan weer niet super, melo is vet maar vind de synth eigenlijk niet zo vet, is bij meerdere nummers van Davide hoor.
Sarabande daar in tegen
Sarabande daar in tegen
ik geef net aan dat ik die niet zo vindwrote:Vergeet Sarabrande etc. nietwrote:Mijne ook niet, vind Natural nog steeds zijn enige en beste track.
Moet het dan altijd vernieuwend zijn?wrote:Ontzettend saaie en niets vernieuwende release dit
Het moet in ieder geval boeiend zijn. Vernieuwing is één van de manieren om iets boeiend te maken.wrote:Moet het dan altijd vernieuwend zijn?wrote:Ontzettend saaie en niets vernieuwende release dit
Precies!wrote:Het moet in ieder geval boeiend zijn. Vernieuwing is één van de manieren om iets boeiend te maken.wrote:Moet het dan altijd vernieuwend zijn?wrote:Ontzettend saaie en niets vernieuwende release dit
Daar ben ik het nou juist niet mee eens. Het moet juist goed klinken. Dat is waar het op het eerste punt om gaat vind ik persoonlijk. Je kunt dan wel vernieuwend zijn maar dan hoeft het nog niet goed te zijn.Moet het dan altijd vernieuwend zijn?
Het moet in ieder geval boeiend zijn. Vernieuwing is één van de manieren om iets boeiend te maken.
Precies!
haha, jij kan goed youtube comments lezen !!wrote:Lol, bij 2:04 word er iemand weggesleept door de security