Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

Darksiderz - Fallen Angel (HDN027)

Label
Hard Dance Nation
Catalogue number
HDN027
Listen onHardstyle.com
  1. 01Fallen Angel
  2. 02Fallen Angel (Original Edit)

Source: hardstyle.com

Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Darksiderz - Fallen Angel [HDN027]

Label: Hard Dance Nation
WEB release: 12.02.2013

Tracks:
Darksiderz - Fallen Angel

Samples:
http://www.hardstyle.com/darksiderz/fal ... ginal-edit

View on YouTube

Bron:
http://www.hardstyle.com/darksiderz/fal ... ginal-edit

Schijnt geproduceerd te zijn door Blacklite.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik vind dit nog niet eens zo heel slecht eerlijk gezegd. Niks speciaals of zo, daar niet van, maar voor een C-artiest zoals deze vind ik het niet tegenvallen. Leuk hoe er met de kicks gespeeld wordt in de climax en de melodie is niet eentonig of compleet 13/12.

De vocalen daarentegen zijn echt om uit te kotsen, en volgens mij is die synth regelrecht uit Pillars of Creation gejat. De kicks zijn me net iets teveel snare + bass, maargoed, ze lijken veel op die van Neilio, die ik wel erg waardeer.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Elexz wrote:Ik vind dit nog niet eens zo heel slecht eerlijk gezegd. Niks speciaals of zo, daar niet van, maar voor een C-artiest zoals deze vind ik het niet tegenvallen. Leuk hoe er met de kicks gespeeld wordt in de climax en de melodie is niet eentonig of compleet 13/12.

De vocalen daarentegen zijn echt om uit te kotsen, en volgens mij is die synth regelrecht uit Pillars of Creation gejat. De kicks zijn me net iets teveel snare + bass, maargoed, ze lijken veel op die van Neilio, die ik wel erg waardeer.
Op het kick-aspect na sluit ik me hier volledig bij aan, vind het zelfs kwalitatief best sterk. Verrassend fijne synth ook.