Last edited by MLSounds on 28 Mar 2012 13:37, edited 1 time in total.
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Boeiend, zolang je maar op zijn kanaal kijkt he 
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Daar gaat het niet om, zag deze track bij abonnement maar ik vond deze ietstje beter klinken (mp3 download)..wrote:Boeiend, zolang je maar op zijn kanaal kijkt he
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Dj die toch AF EN TOE een leuk nummertje heeftwrote:Wie is Dani Wolf?
Ik bedoelde eigenlijk te vragen, hoeveel releases, welk label. En de belangrijkste vraag, hoe maak je zo'n lelijk artwork!
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
simpelweg snel! Ben bezig met bedrijf ervoor.wrote:Outerglow aanzetten
Hahha echt lachwekkend ja ;p iedereen kent tog wel iemand die beetje kan fotosoepen. altijd beter dan dit.wrote:Outerglow aanzetten
Mijn vraag was dus ook niet serieus he, sarcasm 
Het had je veel tijd en, ons hoofdpijn, gescheeld als je het gewoon uit had gelaten.wrote:simpelweg snel! Ben bezig met bedrijf ervoor.wrote:Outerglow aanzetten
Photoshop is voor mietjes. Wanneer je met paint een outer glow kunt maken, ben je pas een held!wrote:Hahha echt lachwekkend ja ;p iedereen kent tog wel iemand die beetje kan fotosoepen. altijd beter dan dit.wrote:Outerglow aanzetten
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Had het ook snel snel gedaanPhotoshop is voor mietjes. Wanneer je met paint een outer glow kunt maken, ben je pas een held!
Zucht...wrote:Had het ook snel snel gedaanPhotoshop is voor mietjes. Wanneer je met paint een outer glow kunt maken, ben je pas een held!