beide goede tracks, de vocals in become vind ik best sterk en are you ready heeft goede melodie/sfeer. Al vind ik wel dat ze hun sound beetje teveel uitmelken. die kicks en synth is bijna in ieder nummer hetzelfde.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Da Tweekaz feat Marion Kelly - BecomeYouTube
- Are U Ready?YouTube
Source: t.co
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Da Tweekaz weten me altijd wel te boeien, zo ook nu weer. 
wrote:heel netjeswrote:View on YouTube
respect
Vind Become geen extreem goed nummer, maar wel gewoon OK. Wel merk ik, als ik tijdens het luisteren van de vocals eraan denk hoe het moet zijn om op dat eiland achterna gezeten te worden door een gewapende gek en al je vrienden om je heen neer te zien vallen, hoe ontzettend veel emotie er in het nummer zit. Dus qua muziek niet heel speciaal, maar qua gevoel des te meer.
Nee, ook deze twee kunnen me weer niet boeien. Gewoon niet mijn stijl.
Je bedoeld hopelijk niet dat je dat nog niet wist?wrote:+1wrote:Da Tweekaz weten me altijd wel te boeien, zo ook nu weer.
en net ff gelezen van die aanslag, wel heftig en dan zeker mooi dat ze zo een tribute doen
Tweekaz
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
like a bawz! vind het 2 zeer fijne nummertjes!!
what have we become? is imo wel beetje ander stijltje als ze normaal producen maar i like it.
what have we become? is imo wel beetje ander stijltje als ze normaal producen maar i like it.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Are you ready, heerlijk plaatje! What have we become klinkt ook lekker
De kicks hadden van mij wel een stuk harder gemogen..
Become is echt mooi ! Hadk niet verwacht 
Edit: kicks in in en outro trekken op niet veel ...
Edit: kicks in in en outro trekken op niet veel ...
Last edited by Vincent_ on 07 Feb 2012 09:52, edited 1 time in total.
Become, wat een gevoel in die plaat
echt kippenvel. Alleen de 2e climax vind ik niet zo mooi.
Are U ready, vette plaat.
Deze release gaat veel gedraaid worden
Are U ready, vette plaat.
Deze release gaat veel gedraaid worden
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Become is eindelijk een plaat die goed is van Da Tweekaz, ze moete alleen echt nog aan hun kick werken... Die kick klinkt net jumpstyle! 
Ik weet niet wat voor jumpstyle jij luistert, maar dit is gewoon een softere hardstyle kick hoor?wrote:Die kick klinkt net jumpstyle!
zit aardig gevoel in de melo van Become, maar verder heb ik niks met beide nummers, heb wel respect voor de gedachte achter Become, maar als ik naar de puur naar de plaat kijk is het verder niks speciaals.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Wat een gevoel in become 
-
J
Dit, krijg er echt kippenvel van.wrote:Wat een gevoel in become
Erg mooie track, vooral als je weet dat het is opgedragen aan de slachtoffers van Utøya.Da Tweekaz would like to dedicate this track to the victims of the horrific tragedy
that devastated a whole nation - Utøya - 22.07.11
"Are u ready" is ook lekker,al doet mij het eerste stukje van de intro erg denken aan Lasgo van vroeger
-
I
- 1 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
zeker weten, super fijn!wrote:Kippenvel!
Ik agree.wrote:Vind Become geen extreem goed nummer, maar wel gewoon OK. Wel merk ik, als ik tijdens het luisteren van de vocals eraan denk hoe het moet zijn om op dat eiland achterna gezeten te worden door een gewapende gek en al je vrienden om je heen neer te zien vallen, hoe ontzettend veel emotie er in het nummer zit. Dus qua muziek niet heel speciaal, maar qua gevoel des te meer.
-
AHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen May 2012
Are you ready 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Dit zijn nou tracks met een achterliggende gedachte. Geweldig van deze boys!
Become is zo dik
die andere heb ik niets mee
Hahah Randleman, beetje opletten hewrote:Je bedoeld hopelijk niet dat je dat nog niet wist?wrote:+1wrote:Da Tweekaz weten me altijd wel te boeien, zo ook nu weer.
en net ff gelezen van die aanslag, wel heftig en dan zeker mooi dat ze zo een tribute doen
Tweekaz