Nog niet binnen helaas 
Ben zeer benieuwd
Ben zeer benieuwd
Nee maar ze zullen wel full te downloaden zijn apart geloof ik via downloadportals.wrote:het zijn dus geen full tracks?
eenswrote:Da Tweekaz & Hard Driver - Feel The Night
Blegh dat vind ik echt een kutplaatwrote:eenswrote:Da Tweekaz & Hard Driver - Feel The Nightwat een kippenvel gaf die melodie mij live
wel feiten graag, komen er nog album samplers of niet?wrote:Nee maar ze zullen wel full te downloaden zijn apart geloof ik via downloadportals.wrote:het zijn dus geen full tracks?
Het zal precies zo gaan als ik zeg. Op de dag van de release zijn alle tracks full te verkrijgen via downloadportals.wrote:wel feiten graag, komen er nog album samplers of niet?wrote:Nee maar ze zullen wel full te downloaden zijn apart geloof ik via downloadportals.wrote:het zijn dus geen full tracks?
Nu wel fullwrote:Nee maar ze zullen wel full te downloaden zijn apart geloof ik via downloadportals.wrote:het zijn dus geen full tracks?
Angeli Domini (Defqon.1 Tool)wrote:Wat is de bonus track?
Ik vind dat er wel een beetje degelijk mixwerk in moet zitten, zo niet perfect. Later komen toch de fulls online en de tracks zijn online gewoon los te koop of genipt te downloaden.wrote:Is dat nodig dan? Ik las dat ook al als commentaar op E=nc² van Noisecontrollers. Ik vind het wel fijn als er een beetje opbouw in het album zit maar ze hoeven van mij niet in elkaar gemixt worden. Ik heb zelfs liever een kleine pauze tussen de nummers, zodat je de nummers meer los kan luisteren. Dan kan je het album ook gewoon op shuffle zetten als je de vaste volgorde zat bent.
zit die niet los?wrote:Jammer dat hij vast zit aan Break the Spell (hixxy remix), maarja.