Sub Zero Projectwrote: Best een leuke track, best uniek dat ik een
Da Tweekazwrote: plaat kan waarderen![]()
wrote: is iig altijd goed.
Sub Zero Projectwrote: Best een leuke track, best uniek dat ik een
Da Tweekazwrote: plaat kan waarderen![]()
Hahaha, creatief, ik keur het goedwrote:Sub Zero Projectwrote: Best een leuke track, best uniek dat ik eenDa Tweekazwrote: plaat kan waarderen
wrote:Ze hadden die kick uit de mid naar mijn idee gewoon ook beter onder de climax kunnen gooien, vind hem nu ook niet heel lekker. Melodie is wel fijn
Exactwrote:Ze hadden die kick uit de mid naar mijn idee gewoon ook beter onder de climax kunnen gooien, vind hem nu ook niet heel lekker. Melodie en break zijn wel heel fijn
Hier ben ik het mee eens.wrote:Ze hadden die kick uit de mid naar mijn idee gewoon ook beter onder de climax kunnen gooien, vind hem nu ook niet heel lekker. Melodie en break zijn wel heel fijn
Kan niet echt zeggen dat dit raw is?wrote:Vette track! Gaaf dat ze zowel kicks van Da Tweekaz als SZP hebben gebruikt.
Ook grappig dat Da Tweekaz een tijdje geleden zeiden geen raw te willen gaan maken in een live Q&A en het nu alsnog gedaan hebben. Ze hielden het bij Dragonducks zeiden ze haha..
Ben ik met je eens, al is het wel enigszins steviger dan de blije melodietjes die Da Tweekaz vaak maken.wrote:Kan niet echt zeggen dat dit raw is?wrote:Vette track! Gaaf dat ze zowel kicks van Da Tweekaz als SZP hebben gebruikt.
Ook grappig dat Da Tweekaz een tijdje geleden zeiden geen raw te willen gaan maken in een live Q&A en het nu alsnog gedaan hebben. Ze hielden het bij Dragonducks zeiden ze haha..