Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit soort muziek verwacht ik bij een combinatie van een kinderdisco met botsauto's (leeftijdscategorie 6-9). Overdreven blije melodie met slappe kickjes die definitief los weten te schieten van het aardse gravitatieveld. Verschrikkelijk dit.. 
Last edited by BuzzLightyear on 05 Dec 2013 16:33, edited 1 time in total.
Heerlijke
best leuke vocals en een heerlijke melodie. Sfeertje vind ik echt top ondanks de hoge pitchkicks.

best leuke vocals en een heerlijke melodie. Sfeertje vind ik echt top ondanks de hoge pitchkicks.
Poing Poing.. Echt.. dat niemand hoort zo'n poing zo verschrikkelijk is. Mid is nog wel leuk
wrote:Heerlijke![]()
Wel leuke vocals , verder doet dit nummer mij niks.
wrote:Dit soort muziek verwacht ik bij een combinatie van een kinderdisco met botsauto's (leeftijdscategorie 6-9). Overdreven blije melodie met slappe kickjes die definitief los weten te schieten van het aardse gravitatieveld. Verschrikkelijk dit..
En toch op Defqon in de UV blazen ze het hele publiek weg
Ik vind het een prima free release 
En?wrote:En toch op Defqon in de UV blazen ze het hele publiek weg
Het publiek wat Da Tweekaz bezoekt vind het leuk. Dan kan het nog wel niveautje botsauto zijn
Exactly my thoughts.wrote:En?wrote:En toch op Defqon in de UV blazen ze het hele publiek weg![]()
Het publiek wat Da Tweekaz bezoekt vind het leuk. Dan kan het nog wel niveautje botsauto zijn
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Vind t een prima track
Spreekt me juist aan vanwege hun altijd wat aparte stijl
Spreekt me juist aan vanwege hun altijd wat aparte stijl
Bedankt voor het 'free track' tussen haakjes. Was er anders nooit zelf opgekomen.
Graag gedaanwrote:Bedankt voor het 'free track' tussen haakjes. Was er anders nooit zelf opgekomen.
Sta liever daartussen dan bij raw hardstyle, die alleen maar kunnen klagen over de andere kant van hardstyle. Ik luister beide maar deze kant trekt me meer.wrote:En?wrote:En toch op Defqon in de UV blazen ze het hele publiek weg![]()
Maar ieder zijn ding hoor
Ik ben egt meer van de Raw.
maar wat die gasten doen met het publiek is echt ziek
, heb het een paar keer mee mogen maaken waaronder de vetste op rebirth dat ze samen stonden met josh & wesz wauw kermishardstyle of niej ze weten wat sfeer maken is

maar wat die gasten doen met het publiek is echt ziek
Dus omdat iemand hun smaak en stijl mooi vind zijn ze gelijk van een ander (lager) niveau?wrote:Exactly my thoughts.wrote:En?wrote:En toch op Defqon in de UV blazen ze het hele publiek weg![]()
Beetje dom statement niet?