Da Tweekaz
Het begint een beetje teveel van hetzelfde te worden maar het klinkt nog steeds lekker.
Die Bioshock release van hun was lekker!
Die Bioshock release van hun was lekker!
yep +1Ben persoonlijk errrug verliefd op Be Aware... Wat een energieplaat zeg!
Sinds er de Whatevah 2010 versie iswrote:Sinds wanneer is Whatevah een anticlimax??
kende hem alleen met gewoon normale climax..
.
Omdat Da Tweekaz een happy plaat maken met de enige ekte Da Tweekaz stylewrote:Lekkere release, vooral Hook My Mic Up. Toen ik de tracks voor het eerst hoorde vond ik ze maar niks, maar na goed geluisterd te hebben zijn het goede platen.
Wat ik wel vreemd vind dat het overgrote deel van de mensen het hier heeft over dat Be Aware een geweldige plaat is. Ik vind hem ook lekker, maar waarom klaagt hier niemand over dat het een vrolijk "heppie-de-peppie" (zoals velen het noemen) track is. Kartong werd bijvoorbeeld meteen de grond in geboord, mede vanwege de vrolijkheid...
Die is al FREE gereleasedwrote:ze zitten net bij dwx er komen vast meer releaseswrote:wrote:Ze hadden toch ook zo'n vette anti climax track?![]()
Da Tweekaz - Funky Get Looze, die is wel vet ja. Miste 'm ook. En ook Da Tweekaz - Shined on Me had ik verwacht
nu-style bestaat nietwrote:DNA is echt een bazennummer, dat tweede deel van de climax is echt zo verschrikkelijk goedPrecies zoals nu-style hoort te zijn
jij bestaat nietwrote:nu-style bestaat niet