meesterlijk 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks Free
Da Tweekaz - Examination Of Time (DWX035D)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWX035D
- 01Examination Of Time
- 02Chew Bubblegum
- 03Ducktool
Source: junodownload.com
-
G
Hoeveel pillen heb jij op dat je hierin Digiwave en The Space We Created herkent?wrote:Gatver-de-gatver-de-gatverdamme!
Had ook al in het 'afgeleid van andere track' topic neer gezet.. Jat werk van Digiwave/The Space We Created.
BAHlaat deze gasten eens terug gaan naar de zuidpool.. stelletje bezopen pinguins
OT: Lekker nummertje, de melodie is energievol en de kicks klinken ook lekker.. zeker live!
Wat houdt het dan wel in? Als iets absoluut niets met kwaliteit te maken heeft is het dit nummer wel, met alle respect.wrote:+1 mensen weten niet wat het woord kwaliteit inhoudwrote:Supertrack!
Had iets leuks kunnen worden.
Hier mag wel een mooie edit/remix van gemaakt worden.
Hier mag wel een mooie edit/remix van gemaakt worden.
Jezus wat een zaadnummer. Dat ze dit free releasen oke maar een echte release op DWX?
wrote:+1 mensen weten niet wat het woord kwaliteit inhoudwrote:Supertrack!
Als er zoveel vraag naar is, waarom ook niet.wrote:Jezus wat een zaadnummer. Dat ze dit free releasen oke maar een echte release op DWX?
Ik vind hem echt goed klinken, en best nog grappig ook 
Er is trouwens een dikke kans dat Shined On Me hierbij komt. Deze staat al even te wachten. Toch wacht ik nog eventjes de officiele berichtgeving af.
2xwrote:Jezus wat een zaadnummer. Dat ze dit free releasen oke maar een echte release op DWX?
Ja hier zat ik op te wachten!
Zeer dikke track met mooie melo/outro

Zeer dikke track met mooie melo/outro
-
D
+1wrote:Eens, al maken die rare nintendo & ander speel gerij & piep-geluidjes me weer wakker.wrote:Vindt er geen zak aan, net als de rest van al hun nummers..
Val er altijd bijna van in slaap.
DNA is de enigste track die me kan boeien van hun, die klinkt wel goed!
DNA klinkt ook veel proffesioneler dan al hun andere producties
nooit zon fan van da tweekaz geweest..
en dit gaat me ook niet bekeren :')
en dit gaat me ook niet bekeren :')
Dankje voor de verbetering! Ik was écht in de veronderstelling dat dit de WP waren! Denk dat 't komt door dat deze productie echt te dramatisch voor woorden is :')wrote:Dit is niet Wasted Penguinz
0.. hoeveel heb jij er op dan, dat je dat niet hoort?wrote: Hoeveel pillen heb jij op dat je hierin Digiwave en The Space We Created herkent?![]()
-
M
Haha begrijpelijk jawrote:Dankje voor de verbetering! Ik was écht in de veronderstelling dat dit de WP waren! Denk dat 't komt door dat deze productie echt te dramatisch voor woorden is :')wrote:Dit is niet Wasted Penguinz
0.. hoeveel heb jij er op dan, dat je dat niet hoort?wrote: Hoeveel pillen heb jij op dat je hierin Digiwave en The Space We Created herkent?![]()
Ik weet niet, maar 't eerste wat ik dacht toen die melodie kwam was digiwave. Een stukje verderop hoorde ik die stem van tswc in mn hoofd (*this.. is the space we created* reng deng deng)
1.41.. stem gejat van Builder - Skyscraper (Luca Antolini Hard Mix) !! 
Fout. Zit namelijk ook in het orgineel van Ducktoy. En die is nog eerder dan Skyscraper.wrote:1.41.. stem gejat van Builder - Skyscraper (Luca Antolini Hard Mix) !!
Oh ok.. mijn fout dan!! Zo zie je maar; baas boven baas 
Het is ook toevallig dat ik het orgineel ken en pas nog eens opgezocht heb hoorwrote:Oh ok.. mijn fout dan!! Zo zie je maar; baas boven baas
Ja ik hoorde de vocal en dacht meteen aan Builder!! Maar heb het net ook even opgezocht en ducktoy is uit 2001 en Skyscraper uit 2003, dus helemaal waar!!
Ondanks dat vind ik het geen vette track, doe mij dan maar ducktoy (hardstyle remix) met de lekkere reversed bass!
Ondanks dat vind ik het geen vette track, doe mij dan maar ducktoy (hardstyle remix) met de lekkere reversed bass!