Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
Best grappig, maar ik had er wel nieuwe harde kicks oid onder verwacht.
Aangezien dit van Da Tweekaz komt had ik er eigenlijk überhaupt al niks hards van verwacht.wrote:Best grappig, maar ik had er wel nieuwe harde kicks oid onder verwacht.
De opbouw naar de climax, en de climax zelf lijken een beetje op de Code Black bootleg van Lethal Industry.
Last edited by Roellos on 26 Feb 2014 11:45, edited 1 time in total.
-
M
- 9 posts member since 2014
- last seen May 2015
View on YouTube
Bootleg is van een oude klassieker
Werd weleens door tiesto en op sensation werd het weleens gedraaid.
Leuke tool al kan ik er niet omheen dat het wel heel erg veel op Code Black's Lethal industry bootleg lijkt:P
Bootleg is van een oude klassieker
Leuke tool al kan ik er niet omheen dat het wel heel erg veel op Code Black's Lethal industry bootleg lijkt:P
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Free released:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Leuke tool, bracht gisteren wat sfeer mee op Defqon. Leuk nummertje ook voor bij het WK met die drums
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dit! en begin is toch wel erg veel Africawrote:Aangezien dit van Da Tweekaz komt had ik er eigenlijk überhaupt al niks hards van verwacht.wrote:Best grappig, maar ik had er wel nieuwe harde kicks oid onder verwacht.Ach, dit klinkt in elk geval al beter dan de gebruikelijke overeuforische hardstyle die ze normaal gesproken maken.
Max Walder Remix daarvan is vetwrote:Bootleg is van een oude klassieker