Nice manne ! jullie komen der wel! Respect voor deze release.!!
Grtz mikecontroller
Grtz mikecontroller
Met zo'n houding zal je het niet ver schoppen.wrote:OOOOWW wat haat ik dat soort mensen, veel praten zonder dat ze iets niet weten.wrote:Dat zoiets een release krijgt.![]()
Bovendien zijn de DJ-namen van die dj name generator ergens in offtopic nog beter dan wat er tegenwoordig allemaal te voorschijn wordt getoverd.
Da Reactorzzzzzzzz met een z, want een s wordt al zoveel gebruikt.
Da Reactorz komt niet uit een dj name generator, en anders bewijs het godverdomme maar![]()
En met die domme omerkingen zoals ''Dat zoiets een release krijgt.'' schiet ook niet op !
Geef dan op z'n minst tips ! Je weet niet hoe hard wij ons best doen !
Simpel gedoe...
Met zo'n houding zal je het niet ver schoppen.Da Reactorzzzzzzzz met een z, want een s wordt al zoveel gebruikt.OOOOWW wat haat ik dat soort mensen, veel praten zonder dat ze iets niet weten.
Da Reactorz komt niet uit een dj name generator, en anders bewijs het godverdomme maar![]()
En met die domme omerkingen zoals ''Dat zoiets een release krijgt.'' schiet ook niet op !
Simpel gedoe...
Ik ben het een keer met je eens@ De andere die geen Nick heet: Neem een voorbeeld aan je maat, die wel normaal kan communiceren.![]()
thxwrote:nice!vind het wel lekker nummer dit
hehehe neej het is een Web releasewrote: eej , komt die ook op vinyl uit ??
grtz
Jah, had er achteraf wel spijt van. Maar ik werd pissig dat ze weer aan het klagen waren over de naam, en dat het met een Z is.(is al een keer eerder gebeurt op dit forum), maar wij hadden onze naam al voordat de Z ''epedemie'' kwamwrote:Met zo'n houding zal je het niet ver schoppen.wrote:OOOOWW wat haat ik dat soort mensen, veel praten zonder dat ze iets niet weten.wrote:Dat zoiets een release krijgt.![]()
Bovendien zijn de DJ-namen van die dj name generator ergens in offtopic nog beter dan wat er tegenwoordig allemaal te voorschijn wordt getoverd.
Da Reactorzzzzzzzz met een z, want een s wordt al zoveel gebruikt.
Simpel gedoe...
@ De andere die geen Nick heet: Neem een voorbeeld aan je maat, die wel normaal kan communiceren.
ben ik het niet mee eens, ik zou alleen een nummer uitbrengen als ik er 100 procent achtersta, het gaat wel over je creditwrote:die kick van dmind rmx![]()
verder vind ik dit een best inspiratieloos nummer, maja als ik de kans kreeg om iets te releasen had ik t ook direct gedaan