Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 3 tracks

D-Teq - Dark Energy / Dark Energy (Festuca Remix) / Galaxy (BIR030)

Label
Bazz Implant Recordings
Catalogue number
BIR030
  1. Dark EnergySoundCloud
  2. Dark Energy (Festuca Remix)SoundCloud
  3. GalaxySoundCloud
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
D-Teq - Dark Energy / Dark Energy (Festuca Remix) / Galaxy (BIR030)

Label: Bazz Implant Recordings
WEB release: 22/12/2011

1. Dark Energy
2. Dark Energy (Festuca Remix)
3. Galaxy

Samples:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud

Bron: Bazz Implant Recordings
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Godverdomme Festuca, dit was ff onverwachts :worship:

Mid-intro is echt fucking gruwelijk.
Melo zuigt een beetje, staat iets te veel in contrast met de mid-intro.

Anti-climax á la Gold Remix is ook FUCKING dik :worship:
Die kicks in de mid vind ik ook echt lekker!
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Festuca Remix :worship:
Mid intro is :loving:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik heb dus echt niks met die remix. Ik vind het niet helemaal eerlijk eigenlijk. Als een andere gebruiker (beginnende producer) hiermee aan zou komen dan zou hij hier waarschijnlijk helemaal de grond in geboord worden.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Festuca remix is wel leuk :)
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Ik dacht dat hardskillz records al slecht waren, maar dit is nog een stapje erger, komop je hoort toch zelf ook wel dat dit zo ver onder de maat is om uit te brengen. :/
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hidden Source wrote:Ik dacht dat hardskillz records al slecht waren, maar dit is nog een stapje erger, komop je hoort toch zelf ook wel dat dit zo ver onder de maat is om uit te brengen. :/
Wat is er zo slecht aan de plaat van Festuca?
Is gewoon een prima plaat, zit technisch volgens mij ook prima in elkaar.

Delen in de track lijken wel op Rotten from the Inside en sommiige delen op de Gold remix van Bioweapon, maar dat klinkt op zich wel gaaf!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Festuca gefeliciteerd met je release

Moet zeggen dat ik er weinig aan vind. Klinkt allemaal nog erg kaal en leeg. Heb ze wel slechter gehoord trouwens. Maar zou niet weten waarom je hier geld voor zou willen betalen. Beter blijf je nog een tijdje oefenen en als je 2 of 3 niveautjes hoger zit breng je een plaatje uit. Succes voor de toekomst maar deze track doet me weinig.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Daveytl wrote:
Hidden Source wrote:Ik dacht dat hardskillz records al slecht waren, maar dit is nog een stapje erger, komop je hoort toch zelf ook wel dat dit zo ver onder de maat is om uit te brengen. :/
Wat is er zo slecht aan de plaat van Festuca?
Is gewoon een prima plaat, zit technisch volgens mij ook prima in elkaar.

Delen in de track lijken wel op Rotten from the Inside en sommiige delen op de Gold remix van Bioweapon, maar dat klinkt op zich wel gaaf!
De vocals hebben wel een leuk effect, maar de kicks zijn ontzettend slap en klinken echt niet mooi. De intro klinkt ook wat leeg en saai, daar kan nog veel meer bij wat mij betreft. Dan de melodie, de synth klinkt heel erg zwak en leeg, ik vind de melodie ook niet echt veel aan. En die anti climax klinkt ook heel apart, de geluiden passen niet echt op elkaar daar, klinkt niet erg mooi. Ik ben van mening dat als een track niet af is, je 'm beter ook gewoon niet kunt uitbrengen, als je de tracks veel meer opvult, de kicks verandert, en de geluiden wat meer kracht geeft is het echt al zo veel beter.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Thx voor het commentaar :) Ik ga er zeker nog veel tijd in steken, ben echt pas begonnen :)
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
Hebben jullie ook nog iets te zeggen over mijn eigen tracks of gaan jullie het alleen over de remix hebben :P ? Want ik ben toch benieuwd naar jullie mening.
J
Gangsterdwerg wrote:Festuca gefeliciteerd met je release

Moet zeggen dat ik er weinig aan vind. Klinkt allemaal nog erg kaal en leeg. Heb ze wel slechter gehoord trouwens. Maar zou niet weten waarom je hier geld voor zou willen betalen. Beter blijf je nog een tijdje oefenen en als je 2 of 3 niveautjes hoger zit breng je een plaatje uit. Succes voor de toekomst maar deze track doet me weinig.
Precies dit.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik vind ze alledrie niet echt geweldig. Klinkt me nog wat te leeg en de kicks klinken niet helemaal lekker. Klinkt me ook nog wat te amateuristisch en eerlijk gezegd nog niet releasewaardig. Toch is de remix van Festuca nog de beste van de drie, wel leuk om een keer te horen. Gefeliciteerd met je release!

En komt deze @ Hardstyle.com? :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
wootum wrote:Ik vind ze alledrie niet echt geweldig. Klinkt me nog wat te leeg en de kicks klinken niet helemaal lekker. Klinkt me ook nog wat te amateuristisch en eerlijk gezegd nog niet releasewaardig. Toch is de remix van Festuca nog de beste van de drie, wel leuk om een keer te horen. Gefeliciteerd met je release!

En komt deze @ Hardstyle.com? :lol:
Ja hij komt op hardstyle.com :) . Bedankt voor je commentaar ;) .
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
View on YouTube

Melodie van Dark Energy..
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
Jorea88 wrote:View on YouTube

Ken ik niet, wel een vet nummer :) . Maar ik heb de melodie daar in ieder geval niet vandaan ;) .
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
D-Teq wrote:
Jorea88 wrote:View on YouTube

Ken ik niet, wel een vet nummer :) . Maar ik heb de melodie daar in ieder geval niet vandaan ;) .
Sorry ik bedoelde de remix ;)
D
mwuah kan nog net imo
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Vind de remix eigenlijk helemaal niet zo vet ...
De anti climax is veel te kaal imo, en de kick is te zwak.
Original mix daarentegen vind ik erg vet klinken!
Leuke melodie (misschien beetje standaard) maar wel lekker!
Herken deze melodie trouwens wel (Volgens mij een andere hardstyle plaat)
Galaxy klinkt ook vet! ^^
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
ik vind van alle 3 de platen de kick een beetje zwakjes :) vooral bij de remix. ik mis echt de thrill. allebij even door oefen. dan lukt het uiteindelijk wel om iets beter te plaatsen ;)
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik ben het met Gansterdwerg eens, ik zou het zonde vinden om voor deze release te betalen.

Maar Festuca, het begin is er. Zit al wel een lekkere flow in de nummers, het steekt allemaal wel goed in elkaar :thumbsup: . Ik ben benieuwd wat er nog meer van je gaat komen :) !
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Vind het origineel beter dan de remix, maar voor beide; blijft werken aan jullie kicks ;)
W
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2011
last seen May 2013
Dark energy kan er mee door,
vind de rest maar matig, maarja dat zijn meestal alle releases op 'bazz implants'
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mensen willen tegenwoordig veel te snel een release hebben...
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
Ik had opzich ook niet verwacht dat jullie m'n eerste release gelijk de hemel in zouden prijzen hoor ;) . De kritiek die ik krijg neem ik zeker mee in m'n volgende tracks :thumbup: . Ook leuk dat er mensen zijn die de platen wel leuk vinden! Bedankt voor de reacties tot nu toe :) .