Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Denk dat hier niks meer mee gedaan wordt, aangezien ze uit elkaar zijn. Wel een aardige track overigens.
Klopt, waarschijnlijk niet..wrote:Denk dat hier niks meer mee gedaan wordt, aangezien ze uit elkaar zijn. Wel een aardige track overigens.
Maar goed, die intro/outro-kick vind ik dus wel zo facking geniaal!
Last edited by wvd on 13 Mar 2011 21:12, edited 1 time in total.
Leuk nummertje
. Lekkere kicks, leuk melodietje. Alleen die titel die ze gebruiken voor dit nummer is inmiddels wel te vaak gebruikt al
.
Alweer een nummer met "Million Miles" erin.
Vind hem overigens niet zo vet.
Last edited by Nando on 13 Mar 2011 21:23, edited 1 time in total.
-
RArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Komt niet uit 
Waarom niet weggeven of iets dergelijks als ik vragen mag? Hij is namelijk gewoon helemaal afgewerkt zover ik weetwrote:Komt niet uit
En weer een 'Million Miles'
Verder een best leuke track
Verder een best leuke track
-
RArtiest
- last seen 13 days ago
Ben deze versie kwijt, en de nieuwe versie is niet zo vet, niet goed genoeg om vrij te geven imowrote:Waarom niet weggeven of iets dergelijks als ik vragen mag? Hij is namelijk gewoon helemaal afgewerkt zover ik weetwrote:Komt niet uit
mwa kvind hem neit zo heel bijzonder...al vaker gehoord in setjes..D'Stylerz hebben me nooit kunnen bekoren.
-
M
Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?wrote:Ben deze versie kwijt, en de nieuwe versie is niet zo vet, niet goed genoeg om vrij te geven imowrote:Waarom niet weggeven of iets dergelijks als ik vragen mag? Hij is namelijk gewoon helemaal afgewerkt zover ik weetwrote:Komt niet uit
-
RArtiest
- last seen 13 days ago
Nee ik produceer niet meerwrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
waarom nu pas posten? nummer is al zo oud
-
M
Oké jammer, helemaal nergens meer of misschien in ander genre?wrote:Nee ik produceer niet meerwrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
vreselijk zonde!wrote:Nee ik produceer niet meerwrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
vond jullie style echt vet!
Uit elkaar, waaaaaat.
Er zaten echt geweldige platen tussen (Act of War edit luister ik nog steeds regelmatig), en deze plaat klinkt ook vrij goed
Er zaten echt geweldige platen tussen (Act of War edit luister ik nog steeds regelmatig), en deze plaat klinkt ook vrij goed
-
RArtiest
- last seen 13 days ago
Nope, niks meerwrote:Oké jammer, helemaal nergens meer of misschien in ander genre?wrote:Nee ik produceer niet meerwrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
Zonde man, jullie waren goed bezig!wrote:Nope, niks meer
Heb nog steeds de d'stylerz mix op youtube keihard staan
-
M
wrote:Nee ik produceer niet meerwrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
Beste nummer van de D'stylerz.
Maare heb je deze ook nergens meer op cd staan dan??
-
RArtiest
- last seen 13 days ago
Nope, heb al m'n cd's weggegooid hehewrote:Beste nummer van de D'stylerz.![]()
Ben sinds vandaag weer bezig met producen, denk ik 'm wel opnieuw ga maken.
Eeuwig zonde altijd bewarenwrote:Nope, heb al m'n cd's weggegooid hehewrote:Beste nummer van de D'stylerz.![]()
Ben sinds vandaag weer bezig met producen, denk ik 'm wel opnieuw ga maken.
Maar wel tof dat je weer bezig bent
-
A
Onder de naam; DJ Johunk?wrote: Ben sinds vandaag weer bezig met producen.