Het is best lang geleden dat een D-Sturb plaat me nog echt heeft weten te pakken, maar dit is van begin tot einde top

Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Lelijke kicks weer zeg (heb ik wel vaker bij hem). Voor de rest is het wel leuk, maar niet meer dan dat.
wrote:wel leuk, maar niet meer dan dat.
Wat een heerlijke track weer zeg
Dat euphorische vind ik toch wel het beste bij D-Sturb.
De kicks blijven ook goed 'in balans'. Dat is niet altijd zo bij D-Sturb waar de kicks soms behoorlijk schel en onaangenaam de hoogte in springen
De kicks blijven ook goed 'in balans'. Dat is niet altijd zo bij D-Sturb waar de kicks soms behoorlijk schel en onaangenaam de hoogte in springen
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Vind zijn producties vrijwel nooit lekker klinken met name vanwege de kicks, maar deze anti en de daaropvolgende climax zijn deze keer wel lekker 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:wrote:wel leuk, maar niet meer dan dat.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Op repeat 
-
KHardtraxxer
- 132 posts member since 2019
- last seen 3 days ago
wrote:Vind zijn producties vrijwel nooit lekker klinken met name vanwege de kicks, maar deze anti en de daaropvolgende climax zijn deze keer wel lekker
wrote:Wat een heerlijke track weer zegDat euphorische vind ik toch wel het beste bij D-Sturb.