Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
S
Positief verrast
. Had nog nooit van hem gehoord
maar klinkt best goed. Lekkere schreeches in de intro, een iets wat tegenvallende anti maar dan wel weer een normale fijne 2e climax.
Hoor laatste tijd wel meer vette nummers van D-sturb ! Z'n facebook pagina heeft nog een paar likes nodig en dan komt er een free release van hem aan die ik behoorlijk vet vind 
-
S
View on SoundCloudwrote:Hoor laatste tijd wel meer vette nummers van D-sturb ! Z'n facebook pagina heeft nog een paar likes nodig en dan komt er een free release van hem aan die ik behoorlijk vet vind
Deze? Klinkt ook best wel goed
Die ja! Doet me beetje denken aan Artifact of Exit Mind, niet te overdreven raw maar toch stevig 
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
heerlijk die kick! vooral 2e climax echt heel vet imo! opbouw daarvoor ook goed, beetje standaard alleen.wrote:View on SoundCloudwrote:Hoor laatste tijd wel meer vette nummers van D-sturb ! Z'n facebook pagina heeft nog een paar likes nodig en dan komt er een free release van hem aan die ik behoorlijk vet vind
Deze? Klinkt ook best wel goed
Daarom beter dan unbeatable die vind ik niet zo een lekkere kick heeft
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Zo dan
heb inderdaad ook nog niet van hem gehoord!! Track is erg lekker.
Ook die free release klinkt erg fijn!!
Ook die free release klinkt erg fijn!!
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Hij heeft nog wel een paar andere tracks op Youtube staan, maar vind deze er echt bovenuit springen!
Het klinkt wel echt veel beter op een headset als het klinkt op een set goeie speakers dus zal dit niet binnenkort op bijvoorbeeld Loudness voorbij horen komen..
Het klinkt wel echt veel beter op een headset als het klinkt op een set goeie speakers dus zal dit niet binnenkort op bijvoorbeeld Loudness voorbij horen komen..