Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Kan geen release vinden..
die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)
Vond de climax lijken op die van Sub Sonik - To Hell. Voor de rest wel een prima track.wrote:die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)
Last edited by Hurrikane on 05 Jan 2015 21:35, edited 1 time in total.
Juist! Die bedoelde ik, thankswrote:Vond de climax lijken op die van Sub Sonik - To Hellwrote:die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Ah
Hahahaha, jouw plaatje..wrote:Vond de climax lijken op die van Sub Sonik - To Hell. Voor de rest wel een prima track.wrote:die laatste climax klinkt echt 1 op 1 als een ander nummer, kan er even niet op komen. (ja ik weet dat heel veel van dit soort nummers op elkaar lijken)
OT:
Lekkere track!
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Lekker beukertje
leuk gedaan met de screeches.
Maar als je het globaal bekijkt... Same trick, different track
Misschien leuk gedaan qua screeches, maar voor een nieuwe producer (althans ik ken hem/hun/haar niet) niet bepaald vernieuwend.
Maar als je het globaal bekijkt... Same trick, different track
Misschien leuk gedaan qua screeches, maar voor een nieuwe producer (althans ik ken hem/hun/haar niet) niet bepaald vernieuwend.