Een schijtproducer?wrote:Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
D-Sturb ft. Nolz - Aiming For The Top (Official Supremacy 2018 Anthem) (EOL081)
- Label
- End of Line Recordings
- Catalogue number
- EOL081
Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.wrote:Gatverdamme. Nog steeds geen enkele D-Sturb plaat gehoord die me iets doet, op de remix van Menace na, en ook die bevat eigenlijk ook al een veel te hoog pingpong kickroll gehalte. Echt, wat een schijtproducer zeg. Over Nolz is alles al wel gezegd geloof ik.
Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan, in dezelfde regel nota bene, geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd. Ik vind hem figuurlijke schijt produceren, dus waarom slaat dat nergens op ''natuurlijk'' ?wrote:Dat het je smaak niet is, oke. Maar schijtproducer slaat nergens op natuurlijk.
wrote:Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
Last edited by InfinI on 01 Oct 2018 19:52, edited 1 time in total.
naja...denk niet dat zijn produceer skills zodanig bagger zijn dat je het een schijtproducer kan noemen. Die vent kan echt wel produceren, je vindt alleen z'n muziek niet goed. Dat maakt hem nog geen schijtproducer.wrote:Dat het mijn smaak niet is was inderdaad wel duidelijk, maar waarom ik 'm dan -in dezelfde zin nota bene- geen schijtproducer mag vinden vind ik dan weer vreemd.
wrote:Naja, het is een producer en hij zal vast wel een keer schijten toch. Schijtproducer dus.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Goede comeback + goed verhaalwrote:Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Oh ja de edit zag later idd. Maar alsnog ben ik het niet met je eenswrote:Wie zegt er dat ik het over zijn producing skills heb? Je bent iets te snel voor mijn edit, dus nogmaals: Ik vind hem figuurlijke schijt produceren. Heeft niks met zijn skills te maken.
Edit: je zei het al anders in je bericht...ik lees niet goed...