Last edited by Zwollie95 on 02 May 2016 18:49, edited 1 time in total.
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
drive 
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.wrote:haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls
Beetje hetzelfde trucje weer, pakt me dit keer echter wel wat meer dan anders.
Houdt zich overigens niet echt in voor het tijdstip waarop hij draaide, Do or Die inmixen
Houdt zich overigens niet echt in voor het tijdstip waarop hij draaide, Do or Die inmixen
Hij draaide daarna Agressive Acts van Malice. Ging nergens over.

Die neger was echt de grootste mongool die ik ooit op een feest heb gezien. Ik denk niet dat ik ooit zo'n zelfingenomen iemand heb gezien die zich zo geweldig vond als hij op een feest. Allejezus zeg wat heb ik me aan die gozer geïrriteerdwrote:haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls
Last edited by Paultheone on 29 Apr 2016 16:50, edited 1 time in total.
Haha ik vond helemaal mooi.wrote:Hij draaide daarna Agressive Acts van Malice. Ging nergens over.
-
BHardtraxxer
- 187 posts member since 2015
- last seen May 2017
Haha gewoon heel t feest door kickrollen. Heb je er vast wel een goed.. al helemaal de laatste tijd
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Haha, ik voel je! Verschrikkelijk die vent..wrote:Hij draaide daarna Agressive Acts van Malice. Ging nergens over.
Die neger was echt de grootste mongool die ik ooit op een feest heb gezien. Ik denk niet dat ik ooit zo'n zelfingenomen iemand heb gezien die zich zo geweldig vond als hij op een feest. Allejezus zeg wat heb ik me aan die gozer geïrriteerdwrote:haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
He, doe eens rustig? En nee, ik zit niet te janken. Maar zo te zien aan je reactie zit jij ook 24/7 onder de zonnebank.wrote:Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.wrote:haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls
-
S
Ben het met deze opmerking 9 van de 10 keer eens als ik mensen hier weer eens zie klagen over hoe andere mensen doen of eruit zien op een feest maar deze keer niet.wrote:Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.wrote:haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls
Het is vrij duidelijk dat deze man niet los staat te gaan omdat hij de muziek zo geweldig vind. Dit is gwn even 'kijk mij is losgaan en dikke moves hebben' ipv iemand die echt vollop staat te genieten van de muziek en daarom lekker kickrolls mee drumt. Dit is pure stoer en uitsloverij.
Btw waarom ga je uberhaupt met je rug naar de stage toe staan
Ot: klinkt heerlijk alleen vallen mij dit soort plaatjes in HQ vaak tegen haha
Het is nu wel duidelijk dat we afstammelingen zijn van apen
Okwrote:Incorrect! Apen en mensen stammen beide af van een gemeenschappelijke voorouder, apen zijn echter niet onze voorouders!!!!!wrote:Het is nu wel duidelijk dat we afstammelingen zijn van apen
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Zijn maar een klein aantal Raw artiesten die mij nog echt weten te pakken waaronder Luminite en Sub Zero, maar als ik de laatste D-sturb projectjes hoor komt hij ook nog wel op m'n lijstje 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik kom inderdaad op voor al mijn zonnebank broeders en zusters, ze noemen mij ook wel bodylot john.wrote:He, doe eens rustig? En nee, ik zit niet te janken. Maar zo te zien aan je reactie zit jij ook 24/7 onder de zonnebank.wrote:Dus? Hij heeft het tenminste naar zijn zin. Ga jij even janken om hoe hij eruit ziet en wat voor bewegingen hij maakt.wrote:haha die tattoo-tan boy zit steeds compleet mis met z'n kick rolls
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heerlijk weer, D-Sturb is altijd goed.