Ik ook, maar dan omdat ik het zo tering dik vindwrote:Wat moet dit nou weer voorstellen dan.Moest gewoon lachen van de climax.
D-Sturb kan echt weinig fout doen op het moment.
Ik ook, maar dan omdat ik het zo tering dik vindwrote:Wat moet dit nou weer voorstellen dan.Moest gewoon lachen van de climax.
Ja sorry, maar dan ga ik je bij deze niet meer serieus nemen als producer.wrote:Nou ik zou wel oor aids hebben want vind het oprecht heel vet, en dat zeg ik niet om "lekker anders dan de rest" te zijn
wrote:Ik vind dit dus ook gewoon vet he
Ik wil de drugs die jij neemt man. Ik wil ook zo positief over alles zijn, scheelt me een hoop kopzorgenwrote:Nou ik zou wel oor aids hebben want vind het oprecht heel vet, en dat zeg ik niet om "lekker anders dan de rest" te zijn
wrote:Ik wil de drugs die jij neemt man. Ik wil ook zo positief over alles zijn, scheelt me een hoop kopzorgenwrote:Nou ik zou wel oor aids hebben want vind het oprecht heel vet, en dat zeg ik niet om "lekker anders dan de rest" te zijn
wrote:Klinkt alsof je een jongetje van 8 laat trommelen nadat je hem 10 blikjes cola hebt laten atten.
wrote:wrote:Ik wil de drugs die jij neemt man. Ik wil ook zo positief over alles zijn, scheelt me een hoop kopzorgenwrote:Nou ik zou wel oor aids hebben want vind het oprecht heel vet, en dat zeg ik niet om "lekker anders dan de rest" te zijn![]()
Kom na schooltijd bij het fietsenhok dan regelen we dit.
Hahahawrote:Hier kan ik dus echt helemaal niets mee. Die opbouw naar de climax is zo gruwelijk vet gedaan en dan komt die kick erin alsof iemand op een pvc buis aan het slaan is. Ik snap dat smaken verschillen, maar kan iemand mij dan uitleggen wat diegene er precies zo vet aan vind dan (en kom aub niet met de reden: ja het is anders wat de rest doet dus dit is vet).