Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- AncientYouTube
-
R
Idd, al een heel stuk beter. Vind ze prima bij de track passenwrote:Minpuntje blijven inderdaad wel de kicks, maar die zijn al wel een stuk aangenamer dan in andere D-Sturb platen.
Wat een belachelijk fijne plaat dit, D-sturb kan niks fout doen, vind zowel z'n typische raw platen als z'n melodische tracks steengoed 
Zo blij dat steeds meer artiesten weer in gaan zien dat melodieën ook gewoon goed werken
Kicks pitchen niet heel erg lekker, maar voor de rest zou dit wel eens de beste D-Sturb plaat kunnen zijn die ik tot nu toe gehoord heb.
Kicks pitchen niet heel erg lekker, maar voor de rest zou dit wel eens de beste D-Sturb plaat kunnen zijn die ik tot nu toe gehoord heb.
Dat deuntje doet me ook een beetje denken aan die van MYST - Before you go. Niet helemaal hetzelfde, maar imo wel soortgelijk. Echt heerlijk 
Heerlijk nummertje dit en vooral omdat er een deuntje in zit. 
Eenswrote:Zo blij dat steeds meer artiesten weer in gaan zien dat melodieën ook gewoon goed werken![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
PHardtraxxer
- 61 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Phoah, wat een fijne plaat! D-Sturb stelt mij nooit teleur 
Sound design van D-sturb is behoorlijk on point zeg de laatste tijd.
Dikke plaat!
Dikke plaat!
Het is vaak alles of niets bij D-Sturb vind ik, maar dit is toch een duidelijke 'alles'. Heel vet.
Nu kan ik m'n avatar weer met trots dragen.
Nu kan ik m'n avatar weer met trots dragen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Baas 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Goeiendag die 2de climax. Ik hoop dat ik deze morgen hoor

Ongelooflijk, eerst kom ik Marked For Death tegen en die spuug maar dan ook spuuglelijke remix van The Hunter.. en dan hoor ik dit!
Dit is werkelijk waar super vet! De hoge pitch is ietsje storend, maar al met al is dit echt een heerlijke plaat
Dit is werkelijk waar super vet! De hoge pitch is ietsje storend, maar al met al is dit echt een heerlijke plaat
Wat een gruwelijke track! Die melodieën/synths die op den duur door elkaar lopen 
Wat een fijne plaat. D-Sturb kan ik altijd wel waarderen maar dit is echt een uitschieter 
Hele fijne plaat! Mag die vaker doen van zulke tracks
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:D-sturb kan niks fout doen, vind zowel z'n typische raw platen als z'n melodische tracks steengoed
Zelfs ik vind deze D-Sturb plaat heeel vet gedaan! Top werk en hopelijk blijft hij deze melodieuze platen produceren
. Daarnaast is deze plaat wel erg innovatief
Fantastisch nummer! D-Sturb weet ook altijd fijn de balans te vinden met zijn kickrolls. In de intro ff lekker ping pongen en in de climax minimaal houden.