Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Released Single Free

D-Block & S-te-fan - War Coz I'm Hard (2010 Edit)

Source: facebook.com

Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
fatalg wrote:luister goed naar het einde van het nummer, die melodie lijkt echt sprekend op Delomelancum, of hoor ik dat alleen?

03:53
nee.. ik hoor het ook een beetje erin ja! :)
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Nairobi wrote:
fatalg wrote:luister goed naar het einde van het nummer, die melodie lijkt echt sprekend op Delomelancum, of hoor ik dat alleen?

03:53
nee.. ik hoor het ook een beetje erin ja! :)
indd, heeft er wel wat van weg
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mike-O wrote: decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.
Mag ook wel als Nosferatu eraan meewerkt.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:
Mike-O wrote: decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.
helemaal waar :yes:
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Mike-O wrote:
Pithune wrote:
Mannonymous wrote:Hier kan ik opzich nog wel van genieten :) Alleen die verschrikkelijke irritante 'poing poing poing' kicks :sick: mja.. die zitten in elk dbstf nummertje.
ben ik 't niet mee eens

de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.
bij Decade viel 't me op na 't luisteren van een set van Low-E

opmerkelijk dat die kicks in die track zo hard stonden, terwijl die als solo track mss niet veel indruk maakt
Donateur
1973 posts member since 2008
Dakpan wrote:
Shiverz is alleen door Nosferatu gemaakt...
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Pithune wrote:
Mike-O wrote:[quote="Pithune]ben ik 't niet mee eens

de meeste db-stf tracks hebben een heerlijk harde kick, bijv A Decade, of In Other Wordz
decade of dedication ben ik het niet mee eens, en bij in other wordz komt de kick denk ik meer van Deepack's kant.. Zelfs als ze een anti weten te maken vind ik de kick tegenvallen (anger). Shiverz is dan wel wat beter.

opmerkelijk dat die kicks in die track zo hard stonden, terwijl die als solo track mss niet veel indruk maakt[/quote][/quote][/quote]

wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
>.<
Gangsterdwerg wrote:
Pithune wrote:
Mike-O wrote:[quote="Pithune]ben ik 't niet mee eens

opmerkelijk dat die kicks in die track zo hard stonden, terwijl die als solo track mss niet veel indruk maakt
[/quote][/quote]

wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man![/quote][/quote][/quote][/quote]

moest ik ook beetje om lachen is echt niet hard naar mijn mening :lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Gangsterdwerg wrote: wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man!
Doe jij is rustig joh? In elke reactie die van jou komt zit wel weer een of andere agressieve opmerking.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Henk-Jan wrote:
Gangsterdwerg wrote: wat een faal reactie weer. in other wordz is een deepack kick, shiverz is een nosferatu kick. En a decade of dedication een harde kick? :lol: Laat je oren eens uitspuiten man!
Doe jij is rustig joh? In elke reactie die van jou komt zit wel weer een of andere agressieve opmerking.
Hoezo is mijn vorige opmerking nou weer aggressief? Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat. En omdat ik vaak zat domme opmerkingen van Pithune zie is mijn toon wellicht wat geïrriteerd.
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Gaat niet echt hard meer :(
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Best jammer... Kom maar op met deze :D
S
last seen Oct 2025
Gangsterdwerg wrote:Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat.
dat is nou juist jouw probleem, jij kan gewoon NIET 't verschil in zien tussen een mening en een feit

zolang je dat niet lukt... tabee
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
jemig schiet ook niet op met deze zeg.... :x
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Pithune wrote:
Gangsterdwerg wrote:Ik wijs hem er alleen op dat zijn opmerking nergens op slaat.
dat is nou juist jouw probleem, jij kan gewoon NIET 't verschil in zien tussen een mening en een feit

Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')
S
last seen Oct 2025
respecteren en accepteren zijn 2 verschillende werelden
M
Gangsterdwerg wrote:
Pithune wrote:

Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')
Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
MovingMadness wrote:Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')
Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?[/quote]
vind ik niet,
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Duidelijk dat Dblock en co nog wat zieltjes proberen te winnen voor hun onverdiende XQ van hun. Plaat is wel aarig gedaan, en gelukkig niet zo'n slechte anti climax waar deze heren een handje vn hebben
M
frankhardenberg wrote:
MovingMadness wrote:Oke oke man, jouw mening dat a decade of dedication een "lekkere harde" kick heeft moet echt gerespecteerd worden swa. :')
Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?
vind ik niet,
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.[/quote]
Dat bedoel ik ook niet, daar ben ik het ook zeker niet eens maar de manier waarop hij reageert bedoelde ik ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
MovingMadness wrote:
frankhardenberg wrote:
MovingMadness wrote: Je reageert een beetje kinderachtig vind je niet?
vind ik niet,
tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.
Dat bedoel ik ook niet, daar ben ik het ook zeker niet eens maar de manier waarop hij reageert bedoelde ik ;)
De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.
S
last seen Oct 2025
Gangsterdwerg wrote:De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.
joepie

alsof iemand dat wel interessant vind, zeker na jouw kinderachtig onfatsoenlijke toon overal.
frankhardenberg wrote:tis een feit dat die kick niet hard is, helemaal als je t nog is met andere Hardstyle nummers vergelijkt.
zoals welke?

en dan heb ik 't niet over raw hardstyle
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Gangsterdwerg wrote: De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.
toen je dat zei moest ik echt gelijk aan dit plaatje denken:

Image

discussies (waar dan ook) win je niet. aangezien iedereen te koppig is om een mening niet te kunnen accepteren.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Guide4U wrote:
Gangsterdwerg wrote: De een vind het kinderachtig, de ander houdt van extreem sarcasme. Feit blijft wel dat ik inhoudelijk de discussie win.
toen je dat zei moest ik echt gelijk aan dit plaatje denken:

Image

discussies (waar dan ook) win je niet. aangezien iedereen te koppig is om een mening niet te kunnen accepteren.
Het plaatje is grappig maar slaat nergens op. Dus iedereen die op een forum discussieert is retarded?
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Ik vind m best leuk ! ^^