hier staat label Scantrax Revolutions ?! das totaal ni waar fzo :p
Label: Reverze
Code: REV-011
Bron : Recess !
wrote:hier staat label Scantrax Revolutions ?! das totaal ni waar fzo :p
Klein Detailke e xDwrote:wrote:hier staat label Scantrax Revolutions ?! das totaal ni waar fzo :p
Bron : Recess !Aangepastttttt
+1wrote:Net live gehoord op tbyd, had wel iets beters verwacht van dblock & stefan
Omdat het een Anthem is ofz? .. DB&STF moeten niet verandere vind ik, Ze hebben een leuke stijl. ok geen Loeiharde Kicks zoals een italiaantje... Maar Hun tracks vallen bij iedere hardstyle luisteraar in de smaak. Het nr is trouwens ook niet slecht ...wrote:Slechts een nummer op deze vinyl. Erg magertjes helaasz. Zal wel met de economische crisis te maken hebben haha :')
Ff luisteren deze..
Edit: Oke het is echt net zo slecht als dat ik dacht. DBSTF moeten echt gaan veranderen want het klinkt echt ALTIJD hetzelfde bij hun.
Pareltjewrote:Bump. Benieuwd wat mensen nu van deze track vinden. Zelf zet ik ‘m nog regelmatig op.
Blijft een fijn anthem imowrote:Een klassieker voor mij.
Als deze plaat een fatsoenlijke mid had gehad dan was het een instant classic geweest. Echt wat een energieloze scheetjes haha. Altijd al gevonden.wrote:Vind de kicks nog steeds te slap
Hoelang luister je al hardstyle? Er zit een typisch Coone sfeertje in de melodiewrote:Potverdorie, bedankt om me hieraan te herinneren. Is inderdaad nog altijd heerlijk. Een klassieker voor mij.
Herken Coone er ook niet in. Daar had ik inmiddels een totaal ander beeld bij. Interessant dat hij hieraan heeft meegewerkt.
Sinds 2002, K-Traxx ftw. Moet er wel bij zeggen dat ik tussen 2006-2008 ernstig ben afgehaakt wegens het gebrek aan drive in die tijd. Zo rond 2008-2009 ben ik langzaam teruggekeerd, met deze track als voorbeeld van wat ik goed vind.wrote:Hoelang luister je al hardstyle? Er zit een typisch Coone sfeertje in de melodiewrote:Potverdorie, bedankt om me hieraan te herinneren. Is inderdaad nog altijd heerlijk. Een klassieker voor mij.
Herken Coone er ook niet in. Daar had ik inmiddels een totaal ander beeld bij. Interessant dat hij hieraan heeft meegewerkt.