D-block & S-te-fan zijn de laatste tijd erg standaard.. daarom ben ik snel op hun tracks uitgekeken.. ik luister hun tracks maar 1x en dn wacht ik tot ze uit zijn maar tegen die tijd zijn de al uitgemolken waardoor ik ze eigenlijk niet wil kopenwrote:Simpele oplossing voor:wrote:vind de track wel wat hebben alleen als die uit is dan is die alweer saai..wrote:Ik wacht nog een paar maanden met het beluisteren van die preview.Ik wacht ook nog, gisteren 1 keer beluisterd maar nu doe ik het niet meer, je zal hem nog genoeg horen de komende maanden denk ik zo
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
D-Block & S-te-Fan - Underground Tacticz (EVO018)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO018
-
D
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Nouja, mensen lopen te zeiken dat ze een HQ willen...wrote:Ja maar niet full , wijsneuswrote:Jullie weten dat Underground Tactics al op het album van D-Block & S-Te-Fan staat, Rockin Ur Mind??
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
Als er Wildstylez of Noisecontrollers stond dan was 't ineens een bommetje van een track.
Als er Wildstylez of Noisecontrollers stond dan was 't ineens een bommetje van een track.
Nee.wrote:Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
wrote:Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
tuurlijk dat weet je toch dat wildstylez & noisecontrollers geen slechte liedjes kunnen maken
:') :') :')
Jammer dat het zo op Communicate van Pavo lijkt. 
Één van de domste reacties die ik hier ooit heb gezien.wrote:Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
Ik heb hem serieus nog geen 1 nuttige reactie zien geven.wrote:Één van de domste reacties die ik hier ooit heb gezien.wrote:Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Dik! 
-
MHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Nov 2020
wrote:wrote:Dikke plaat. Dik intro, geen irritante break, vette melo en die 2e climax
!
Vooral die mid-intro is te heerlijk
Ik vind het persoonlijk 1 van hun betere nummers van de afgelopen tijd samen met madhouse
Ik vind het persoonlijk 1 van hun betere nummers van de afgelopen tijd samen met madhouse
Zaterdag live gehoord. De intro pompt inderdaad nog wel aardig maar de melodie is wel echt heel slecht.
wrote:Vooral die mid-intro is te heerlijk![]()
Ik vind het persoonlijk 1 van hun betere nummers van de afgelopen tijd samen met Loopmachine en madhouse
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hij valt vaak in herhaling he, elk topic zie ik hem wel zo reagerenwrote:Ik heb hem serieus nog geen 1 nuttige reactie zien geven.wrote:Één van de domste reacties die ik hier ooit heb gezien.wrote:Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
T mooie is zelfs nog dat ik juist heel veel positieve reacties lees.
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Omdat jij je bij 't kansloze gezelschap voegt die op een naam van een DJ zijn mening geeft, en niet op de track.wrote:Ik heb hem serieus nog geen 1 nuttige reactie zien geven.wrote:Één van de domste reacties die ik hier ooit heb gezien.wrote:Jezus echt waar, kansloos gezeik hier altijd.
]
WTF :')
Iedereen mag toch zijn eigen mening hebben
Als het goed is zeggen ze het ook , kijk maar is in het Topic van Loopmachine
Ik heb u nog geen enkele goeie reactie zien geven ze
wrote:Omdat jij je bij 't kansloze gezelschap voegt die op een naam van een DJ zijn mening geeft, en niet op de track.
WTF :')
Iedereen mag toch zijn eigen mening hebben
Als het goed is zeggen ze het ook , kijk maar is in het Topic van Loopmachine
Ik heb u nog geen enkele goeie reactie zien geven ze
Ik vind het een beetje een domme opmerking van Froozen maargoed
. Ik vind deze plaat heerlijk alleen jammer van de release datum weer, en ook nog eens allemaal 1-trackers
. Melodie vind ik nog wel gaan, intro is heel erg dik
.
Die Froozen is volgens mij ook niet de snuggerste hier
Gast reageert alleen maar op DBSTF, Psyko Punkz, Wildstylez & Noisecontrollers nummers. En dat argument dat als een nummer, gemaakt door DBSTF, gemaakt was door iemand anders, dat we die dan helemaal geweldig zouden vinden (geen geweldige zinsopbouw van mij, ik weet het
) klopt natuurlijk ook geen snars van.
Lijkt wel of hij die producers probeert te beschermen of zo.
Froozen, volgens mij moet je eens leren om een mening van iemand anders te respecteren
Gast reageert alleen maar op DBSTF, Psyko Punkz, Wildstylez & Noisecontrollers nummers. En dat argument dat als een nummer, gemaakt door DBSTF, gemaakt was door iemand anders, dat we die dan helemaal geweldig zouden vinden (geen geweldige zinsopbouw van mij, ik weet het
Lijkt wel of hij die producers probeert te beschermen of zo.
Froozen, volgens mij moet je eens leren om een mening van iemand anders te respecteren
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zo nu en dan heeft hij wel een punt op bepaalde momenten.
Alleen het is net een cassette speler die blijft hangen want al z'n posts lijken wel copy paste werk.
Alleen het is net een cassette speler die blijft hangen want al z'n posts lijken wel copy paste werk.
Tyson Filyaup
Under ground tacticz release date?
DBSTF june 22
22 juni komt hij dus
Under ground tacticz release date?
DBSTF june 22
22 juni komt hij dus
En deze wordt dan EVO018, sinds de Intents Anthem EVO017 is geworden
wrote:En deze wordt dan EVO018, sinds de Intents Anthem EVO017 is geworden
Indeed
-
RHardtraxxer