vinyl is toch al uit,, voor de zeikers onder ons als dat lied the passion of iets er op komt dan zullen er veel blij zijn,, echt early southstyle achtig ietswrote:No, Crank will be released on Dirty Workz very soon.wrote:Not their best track,
But Maybe Crank will be B1?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Is vast geen DBSTF. Gebeurt vaak dat gewoon random oude shit online komt met nieuwe naam enzo. Was laatst ook met Technoboy vs Headhunterz - weetikveel, sloeg echt nergens op. Leek niet eens op een tby of hhz trackwrote:vinyl is toch al uit,, voor de zeikers onder ons als dat lied the passion of iets er op komt dan zullen er veel blij zijn,, echt early southstyle achtig ietswrote:No, Crank will be released on Dirty Workz very soon.wrote:Not their best track,
But Maybe Crank will be B1?
God ja, dat is precies hetzelfde als dat verschillende Art Of Fighters-tracks worden gelinkt aan Angerfist 
@DBSTF: Yeahh.. "Alone" is finished!! Now working on a specail remixx!!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wordt echt benieuwd,, ik hoop op gerammel,wrote:@DBSTF: Yeahh.. "Alone" is finished!! Now working on a specail remixx!!
Ik denk dat ze ons gaan verrassen met Alone!!
Zal wel niet he.wrote:Ik denk dat ze ons gaan verrassen met Alone!!
Wie weetwrote:DBSTF en verrassen?
Ik ben erg benieuwd. En ook naar welk nummer ze gaan remixen..
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Intro is super! Zoals ze zeiden een wat hardere track, en wel dik geslaagd vind ik

-
S
- 4 posts member since 2009
- last seen Jul 2011
the passion is weldegelijk een track van DBSTF.wrote:heb ook iets gehoord over die passion ff opzoeken op een of ander forum miss kan ik het dan luisteren,, niet op youtube te vinden
Edit: bijna meteen gevonden, dit klinkt early gek.. Echt helemaal niet hun stijl.
Dit is een van de eerste tracks die ze samen hebben geproduceerd zo´n 5 jaar geleden.
In tegenstelling tot dampende track en Heavenwater is deze nooit uitgekomen onder de naam DS Conspiracy
DBSTF twitter:
edit: leuk introtje, maar helaas niet wat ik gehoopt had. Anticlimax-achtige idee is ook wel grappig, maar niet heel fantastisch. Het blijft me allemaal net te netjes.
Op sich wel een aardige track, maar ik geloof niet dat deze gekocht gaat worden als hij uitkomt.
Interessant. Ga nu die Alone eens luisteren.For fun working on a really HARD track.. maybe we will put it also on vinyl hahaha!
edit: leuk introtje, maar helaas niet wat ik gehoopt had. Anticlimax-achtige idee is ook wel grappig, maar niet heel fantastisch. Het blijft me allemaal net te netjes.
Op sich wel een aardige track, maar ik geloof niet dat deze gekocht gaat worden als hij uitkomt.
Jammerlijke mislukking. Werkelijk niks aan dat nummer is goed... DBSTF die een beuktrack willen maken met hun slappe bassjes en trance-synths 
De a-side is niks bijzonders maar de B-side is echt om te janken. Ben benieuwd naar die remix, maar aangezien ze echt alleen nog maar irritante remixes gemaakt hebben (met als dieptepunt die van Hymn) vrees ik het ergste.
De a-side is niks bijzonders maar de B-side is echt om te janken. Ben benieuwd naar die remix, maar aangezien ze echt alleen nog maar irritante remixes gemaakt hebben (met als dieptepunt die van Hymn) vrees ik het ergste.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
De Synth heeft af en toe wat weg van Shallow Planet.. vind het ook niet zo'n mooi nummer.
Dan ga ik voor de A-kant
Dan ga ik voor de A-kant
Beetje geinspireerd door Slim Shore denk ik.. K vind hem super tot aan de Anti-climax. Sjongejonge, het haalt alle energie uit de track.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
idd, het lijkt wel of ze naar iets toe willen (opbouwen) wat er uiteindelijk helemaal niet komt...wrote:Beetje geinspireerd door Slim Shore denk ik.. K vind hem super tot aan de Anti-climax. Sjongejonge, het haalt alle energie uit de track.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wil m eerst nog even live horen! dan beoordeel ik nog wel een keer 
De remix zal wel Builder-Hardbeat Market worden. Alleen het stukje van "do you need a stunning bassline" halen ze er wel uit.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
niet echt vet ofzo
Jammer me huidige interesse voor hun is erg laag
Jammer me huidige interesse voor hun is erg laag
Builder - Hardbeat Marketwrote:De remix zal wel Builder-Hardbeat Market worden. Alleen het stukje van "do you need a stunning bassline" halen ze er wel uit.
-
THardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
Hoe kom je daarbij?wrote:De remix zal wel Builder-Hardbeat Market worden. Alleen het stukje van "do you need a stunning bassline" halen ze er wel uit.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Die "anti climax" lijkt meer op een intro.. waar blijft het niveau van Shiverz?