hahahaa 
GOED GESCHILDERD DE STUDIO PIK!
wrote:AMAAAAAAAAAAAAZING. EN EVEN VOOR MIJN ALLERBESTE VRIEND SANDER (AFTERTOUCHER)
ja precieswrote:AMAAAAAAAAAAAAZING. EN EVEN VOOR MIJN ALLERBESTE VRIEND SANDER (AFTERTOUCHER)
drink er nog eenwrote:AMAAAAAAAAAAAAZING. EN EVEN VOOR MIJN ALLERBESTE VRIEND SANDER (AFTERTOUCHER)
Ik vond het soweiso al geen slechte track hoor, vind em juist wel lekker.wrote:Ik moe tzeggen dat ik Together echt geen slechte track vind nu eigenlijk..
Idd zeker geen slechte trackwrote:Ik moe tzeggen dat ik Together echt geen slechte track vind nu eigenlijk..
omdat al die wannabe dj's hier iets tegen dbstf hebben, moeten gewoon iets te zeuren hebben.wrote:Ik snap niet dat iedereen zo negatief doet over together, ik vind het een heerlijk plaatje
:') Je hoeft echt niet zelf een melodie te kunnen maken om je mening te kunnen geven hoor...wrote:omdat al die wannabe dj's hier iets tegen dbstf hebben, moeten gewoon iets te zeuren hebben.wrote:Ik snap niet dat iedereen zo negatief doet over together, ik vind het een heerlijk plaatje
weten zelf niet waar ze het over hebben kunnen zelf niet eens een fatsoenlijke melodie maken laat staan een nummer.
DBSTF for life, je weet toch. Hardstyle never dieswrote:omdat al die wannabe dj's hier iets tegen dbstf hebben, moeten gewoon iets te zeuren hebben.wrote:Ik snap niet dat iedereen zo negatief doet over together, ik vind het een heerlijk plaatje
weten zelf niet waar ze het over hebben kunnen zelf niet eens een fatsoenlijke melodie maken laat staan een nummer.
"Rot op met je kutmelodieen"wrote:omdat al die wannabe dj's hier iets tegen dbstf hebben, moeten gewoon iets te zeuren hebben.wrote:Ik snap niet dat iedereen zo negatief doet over together, ik vind het een heerlijk plaatje
1 smiley voor deze paling.wrote:omdat al die wannabe dj's hier iets tegen dbstf hebben, moeten gewoon iets te zeuren hebben.wrote:Ik snap niet dat iedereen zo negatief doet over together, ik vind het een heerlijk plaatje
wrote:1 smiley voor deze paling.wrote:omdat al die wannabe dj's hier iets tegen dbstf hebben, moeten gewoon iets te zeuren hebben.wrote:Ik snap niet dat iedereen zo negatief doet over together, ik vind het een heerlijk plaatje
:')
Ik moest er even aan wennen, zat nog flink met de voorgaande melodie in mn hoofd. Maar deze vind ik inderdaad ook erg goed!wrote:wat 1 opmerking wel niet los kan maken. Een eigen mening is prima, en die blame it on the music remix is echt super!