Wat een vervelende pitchkicks. Nee, niks voor mij dit
Kan niet tippen aan het origineel en die f8trix moet toch met wat betere platen komen om mij te boeien.
Nog niks leuks van hem gehoord
wrote:View on YouTube
Of een Remuxx of Re-Amp.wrote:ik vind het niet zo heel erg dat f8trix de dbtf sounds gebruikt. Maar het hele idee van een remix voor mij is dat een artiest met zijn eigen sounds een track van een ander in een nieuw jasje steekt. Aangezien f8trix de dbstf sounds gebruikt krijg je dus meer een soort remake of refix.
wrote:Of een Remuxx of Re-Amp.wrote:ik vind het niet zo heel erg dat f8trix de dbtf sounds gebruikt. Maar het hele idee van een remix voor mij is dat een artiest met zijn eigen sounds een track van een ander in een nieuw jasje steekt. Aangezien f8trix de dbstf sounds gebruikt krijg je dus meer een soort remake of refix.
het mooiste van het nummerwrote:Die laatste 20 seconden
Nu spreek je jezelf een tegen. Dit is een typisch voorbeeld van ongeveer dezelfde melodie maar dan met andere sounds......wrote:ik vind het niet zo heel erg dat f8trix de dbtf sounds gebruikt. Maar het hele idee van een remix voor mij is dat een artiest met zijn eigen sounds een track van een ander in een nieuw jasje steekt. Aangezien f8trix de dbstf sounds gebruikt krijg je dus meer een soort remake of refix.