Wat een geweldige refiks :')
Miss dat die Bioweapon remix nog wat wordt... maar verwacht van niet
Miss dat die Bioweapon remix nog wat wordt... maar verwacht van niet
Wat een zeverwrote:En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz
Wat een reactiewrote:En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
't is wel een nice track, maar hadden 't niet als refix moeten doen van evolutionz
Zeker met je eens! Die melodie hadden ze er echt nooit uit mogen halen.. Wel heel erg benieuwd naar de Part of the Hard Remix!wrote:idd orgineel is zoveel beter dan deze refixxwrote:Refix, gewoon de hedendaag mainstream versie... echt bar slecht dat ze zulke acties ondernemen.
Wat??wrote:En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
Ben je stoned?wrote:En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
1x een reactie van jou = 1x bash gedrag = 1 reactie teveelwrote:7x DBSTF op de eerste pagina, 7x behoorlijke bagger
die zit ook in het origineel hoorwrote:Leuke remix hoor, vooral die zin "quess who's back!?" maakt het vet
Waar heb jij het opeens over debiel, je bent net nieuw op de site en meteen al zo doen?wrote:En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
Wildstylez maakt (meestal) melodieën met iets bruuts er in, een aspect dat het bijzonder maakt. Dit is slaapverwekkend.wrote:En als 't door Wildstylez gemaakt was, was 't ineens een mega remix zeker.
wrote:is de bioweapon remix al ergens gedraaid of is er een preview van? ben benieuwd... Evolutionz was het eerste hardstylenummer dat ik gehoord heb en vet vond, die moet je dus niet verkrachten
Ik ben niet eens fan van DBSTF lol :pwrote::') Ja en als de platen waar jij een hekel aan hebt door DBSTF waren gemaakt, dan waren het ook ineens vette platen. Houd toch op man met je non-argumenten.
Dit soort refixes geven duidelijk aan hoe de mainstream de afgelopen 3 jaar is veranderd en zich van die generatie af heeft bewogen.
Dat geldt net zo goed voor de mensen die dit nummer niets vinden. Die beoordelen ook gewoon het nummer. Maar omdat het een andere mening is als die van jouw ga je mensen voor bevooroordeelde meelopers uitmaken. Over niveau gesproken.ik vind een hele hoop tracks van Wildstylez die hij maakt ook vet, maar ook tracks niet. Dus om dat argument terug te gebruiken bij mij is een beetje mislukt.
Dat weet ik, maar ik vind dat nu die lyrics weer van toepassing zijn, omdat ze nu weer een terug aan het komen na in 2010 een minder jaar gehad te hebben. (De tekst was in het original ook van toepassing, toen hadden ze al een half jaar niks gereleased ongeveer ivm labelswitch).wrote:die zit ook in het origineel hoorwrote:Leuke remix hoor, vooral die zin "quess who's back!?" maakt het vet