Tja, ik weet niet zo goed wat ik moet denken van deze release. Ik zal het laten bij de remix van Heady en Wildstylez.
In mijn geval kan ik het vanuit 2 standpunten bekijken. Het eerste standpunt is vanuit mijzelf ook als producer zijnde. Ik zou dan zeggen dat ik de track wel goed in elkaar vind steken, en dat die veel besproken house break wel een lekker drive (klinkt misschien raar, omdat het tempo omlaag gaat) kan hebben in een set en dat er verder (produce technisch) eigenlijk niets mis mee is.
Echter, als ik het dan bekijk vanuit het andere standpunt, mij als normaal hardstyle liefhebber, krijg ik toch mijn twijfels bij hetgeen wat ik hierboven zeg.
Het gevoel wat ik bij deze track krijg, spreekt tegen met mijn eerste benadering. Als ik mijn gevoel wat ik van deze track krijg als hardstyle liefhebber, koppel aan de gedachtegang die ik krijg als producer bij het luisteren van deze track, vind ik de track simpel, en ja met een grote commerciële insteek.
Eigenlijk is het niet eerlijk, want ik ben zelf meestal heel kritisch omdat ik muziek beoordeel als producer zijnde. Soms is het beter om de dingen van 2 kanten te bekijken, soms krijg je dan een betere conclusie.
Het is dus wel een goede track, gezien als producer, want zeg eerlijk, de track zit goed in elkaar. Het is denk ik de commercie die deze track de das om doet. Zeg nou zelf.. Een vrij populaire track remixen en ook nog elementen toevoegen uit een stijl die al zo rete commercieel is? Da hooort niee. Nogmaals, technisch mag het dan wel leuk zijn, maar of het daadwerkelijk "goed" is voor de scene, daar denken producers niet aan, zeker niet van dit "kaliber".