Ondersteund door de befaamde kicks van BanHu - Vlokjes.wrote:DV8 vs Niels Geusebroek zou perfect zijn
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
D-Block & S-te-Fan, the Pitcher & DV8 Rocks! - Save Our Dreams (FUSION172)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION172
- 01Save Our Dreams (Original Edit)
- 02Save Our Dreams (Original Mix)
Source: facebook.com
Vocalen klinken wel fijn. Het zou me niks verbazen als dit op de radio komt. Overigens klinken de kicks als gezwaffel van een dikke neger zwans op een trampoline.
Plaat doet me hé-le-maal niks
Plaat doet me hé-le-maal niks
Wel leuke vocals. Die kicks verpesten het gewoon kei en keihard voor mij.

Dat youtube volkA bit too much vocal use if you ask me, but the melody and kick are both fantastic and fit very well. By the way, this sounds like a DBSTF track. I did not recognise any pitcher influence.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Vind dit maar helemaal niks, extreem geforceerd plaatje om het bredere publiek op te zoeken
Niks aan toe te voegen.wrote:Vind dit maar helemaal niks, extreem geforceerd plaatje om het bredere publiek op te zoeken
Erg origineel om een vibrator te samplen als kick, maar om nou te zeggen dat het lekker klinkt... Nee, niet echt.
De melodie klonk net wel leuk, maar die ben ik nu al weer vergeten.
Opzich nog wel leuk om em een keer op te zetten.
Opzich nog wel leuk om em een keer op te zetten.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Zo raar is het toch niet wat diegene zegt? Er staat ergere reacties bij sommige platen.wrote:Wel leuke vocals. Die kicks verpesten het gewoon kei en keihard voor mij.
Dat youtube volkA bit too much vocal use if you ask me, but the melody and kick are both fantastic and fit very well. By the way, this sounds like a DBSTF track. I did not recognise any pitcher influence.
de melodie is er, kicks hadden wat harder gemogen. vocals zijn opzich goed maar veelste langdradig.
View on YouTubewrote:Vind het een lekker zomers nummertje, prima te doen!DV8 heeft toch wel een gouden stem, toch raar dat hij daar niet meer mee doet als solo zanger oid
Polonaise Unlimited is overigens: Peter Aldenzee (Mc DV8) & Henry Snijders (Slim Shore)
Welke kicks? Die snares?wrote:de melodie is er, kicks hadden wat harder gemogen. vocals zijn opzich goed maar veelste langdradig.
Fatsige autotune op die vocals de tering
saaie melodie en gare kicks. gr.
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
@DBSTF twitter
Wat heb je terug gestuurd,"nee"?wrote:@DBSTF twitter
wrote:Fatsige autotune op die vocals de teringsaaie melodie en gare kicks. gr.
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Die kicks 
+ De clip is slechtwrote:Melodie is wel leuk maar echt die kicks verpesten het helemaal.
Vind dit zeker wel een lekker plaatje. Denk dat ie 't op een festival in 't zonnetje zeker wel lekker doet!
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
wrote:Wat heb je terug gestuurd,"nee"?wrote:@DBSTF twitter
Vind t een beetje een standaard DBSTF Plaat zonder invloeden van the pitcher ..... om maar niet te spreken van de zang, Geen probleem maar niet de hele track lang ...
-
YHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2012
- last seen Jul 2013
Super plaat! 
-
J
Leuk zomers mainstream plaatje
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...... Verschrikkelijk bleeegh
Iemand trouwens al enig idee of dit nummer gereleased is ?
Vind hem om eerlijk te zijn heerlijk!
View on YouTube
Vind hem om eerlijk te zijn heerlijk!
View on YouTube