wrote:Het album in 192 kbps. Beter is bij lange na nog niet te krijgen.
![]()
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 19 tracks
D-Block & S-te-Fan - Rockin' ur Mind (SCCD004)
- Label
- Scantraxx CD
- Catalogue number
- SCCD004
- 01Rockin' Ur Mind
- 02Wildstylez - Back 2 Basics
- 03D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Evolutionz (2011 Refixx)
- 04Waverider - Be As One
- 05Tuneboy & Stephanie - Music Is
- 06Loopmachine
- 07Headhunterz - From Within
- 08Marcel woods - The Bottle (Showtek Rmx)
- 09Isaac vs. D-Block & S-te-Fan - Speed Of Sound
- 10Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Rmx)
- 11Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story/Stardust (Mash Up)
- 12TNT - Pulsation
- 13Frontliner - I Saw It
- 14Underground Tacticz
- 15Psyko punkz - Bassboom
- 16Brennan Heart & Zany - Bang The Bass
- 17Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)
- 18Deepack & Luna - Party Animal
- 19Zatox vs. D-Block & S-te-Fan - Madhouse
Source: scantraxx.com
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
wrote:Het album in 192 kbps. Beter is bij lange na nog niet te krijgen.
![]()
https://hardtraxx.com/announces ... aq-t2.html
Vooraf
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets. Artiesten steken veel tijd en werk in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Om je even op weg te helpen: In dit topic hebben wij een overzicht van handige sites waar je nummers kan kopen.
Je niet houden aan de geldende regels kan resulteren in een ban van de gehele website. De lengte van de ban is afhankelijk van de zwaarte van de overtreding.
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Die 'A Different Story/Stardust Mash up' is gewoon Stardust.
Niet dat ik dat erg vind.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Je bent me net voorwrote:Die 'A Different Story/Stardust Mash up' is gewoon Stardust.
Vind het een lekkere CD met als hoogtepunt toch wel Loopmachine!
Wat een plaat is dat zeg...
idd, ben dr wel een beetje teleurgesteld in..wrote:Die 'A Different Story/Stardust Mash up' is gewoon Stardust.
Gelijk in de bus geluisterd vandaag, maar wss de laatste keer alweer. Maar een paar tracks die mij kunnen bekoren.
nummer 11 is mar wennig mash-up, of mijn cd is fokt op XD ik hoor toch echt alleen maar stardust.
wrote:idd, ben dr wel een beetje teleurgesteld in..wrote:Die 'A Different Story/Stardust Mash up' is gewoon Stardust.
ach nog ff w8en en dan komt ie full uit:P
het is wel degelijk een mash-up, luister maar vanaf de outro van de Make It Loud remix (dus niet het begin van de mash-up!) Je hoort dan namelijk dat stemmetje (Ah Aho, Ah Aho) van A Different Story door Stardust heen, dit is echter wel het enige wat ik kan horenwrote:wrote:idd, ben dr wel een beetje teleurgesteld in..wrote:Die 'A Different Story/Stardust Mash up' is gewoon Stardust.
ach nog ff w8en en dan komt ie full uit:P
Die overgang van Bang the Bass naar MMA Remix is echt heel lekker gedaan! 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Hoezo staat er in de openingspost een datum bij vinyl-release?? Lijkt me een beetje overbodig. (Eigenlijk ook wel flauw om hierover te zaniken)
Ja idd, maar helaas is de MMA Remix zo'n enorme aanfluiting.wrote:Die overgang van Bang the Bass naar MMA Remix is echt heel lekker gedaan!
Nah geeft niet toch?wrote:Hoezo staat er in de openingspost een datum bij vinyl-release?? Lijkt me een beetje overbodig. (Eigenlijk ook wel flauw om hierover te zaniken)
Heb er wel even CD van gemaakt.
Zit nu te genieten van de "illegale" download, maar ik denk wel dat ik deze ga kopen!
Wat mij betreft hadden DBSTF in 2010 even een dipje (vooral in de zomer), maar zijn ze nu weer terug, en hoe
Wat mij betreft hadden DBSTF in 2010 even een dipje (vooral in de zomer), maar zijn ze nu weer terug, en hoe
Ik vind ze nog steeds verder dalen, deze cd doet me echt weinig.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Back 2 basic & Madhouse! 
Vind hem erg tegenvallen..
Back 2 basics en I saw it wel toppertjes!
Stiekem is Rockin' ur Mind toch wel lekker
Back 2 basics en I saw it wel toppertjes!
Stiekem is Rockin' ur Mind toch wel lekker
Vind underground tacticz echt gruwelijk! Heeeeeeeerlijke plaat. Energie, niet te geloven
Even gedownload. Vind er niet veel aan, alleen loopmachine vind ik wel een leuke track.
-
A
Be As One is 
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2011
- last seen May 2011
Heb het album al 2keer geluisterd in 2 dagen:D:D Vind het echt gruwelijk HARD.....nummer voor nummer