Lekker nummer 
2xwrote:MMA 2 of niet ik vind m vet!
Omgekeerd redeneren. Die van Frontliner had allang uit moeten zijn. Scantraxx heeft zoveel artiesten dat ze makkelijk eens per week of in ieder geval eens per 2 weken een release uit moeten kunnen brengen. En dan hoeven ze ook niet 4 maanden (!) Van te voren te worden aangekondigd, dit is echt om te janken.wrote:Tsja, ik vind het vrij logisch dat deze zo laat pas uitkomt. Als ze hem over 2 weken hadden gedaan zouden er weer mensen gaan zeuren dat die van Frontliner veel te laat komt.Ik ga deze track nog niet luisteren, stel je voor dat hij vet is en ik de hele maar dat YouTube filmpje ga afspelen..
Scantraxx brengt ook bijna elke week een release uitwrote:Omgekeerd redeneren. Die van Frontliner had allang uit moeten zijn. Scantraxx heeft zoveel artiesten dat ze makkelijk eens per week of in ieder geval eens per 2 weken een release uit moeten kunnen brengen. En dan hoeven ze ook niet 4 maanden (!) Van te voren te worden aangekondigd, dit is echt om te janken.wrote:Tsja, ik vind het vrij logisch dat deze zo laat pas uitkomt. Als ze hem over 2 weken hadden gedaan zouden er weer mensen gaan zeuren dat die van Frontliner veel te laat komt.Ik ga deze track nog niet luisteren, stel je voor dat hij vet is en ik de hele maar dat YouTube filmpje ga afspelen..
En de leuke dingen die komen maar niet.wrote:Scantraxx brengt ook bijna elke week een strontrelease uitwrote:Omgekeerd redeneren. Die van Frontliner had allang uit moeten zijn. Scantraxx heeft zoveel artiesten dat ze makkelijk eens per week of in ieder geval eens per 2 weken een release uit moeten kunnen brengen. En dan hoeven ze ook niet 4 maanden (!) Van te voren te worden aangekondigd, dit is echt om te janken.wrote:Tsja, ik vind het vrij logisch dat deze zo laat pas uitkomt. Als ze hem over 2 weken hadden gedaan zouden er weer mensen gaan zeuren dat die van Frontliner veel te laat komt.Ik ga deze track nog niet luisteren, stel je voor dat hij vet is en ik de hele maar dat YouTube filmpje ga afspelen..
Niet eens!! kijk altijd uit naar Ran-D, beat providers, alpha twins, etcwrote:Kan alleen nog maar lachen om Scantraxx. Echt een zielig bij elkaar geraapt zooitje is het geworden.
Ja, die releasen ook zooooveel.wrote:Niet eens!! kijk altijd uit naar Ran-D, beat providers, alpha twins, etcwrote:Kan alleen nog maar lachen om Scantraxx. Echt een zielig bij elkaar geraapt zooitje is het geworden.
Eenswrote:Ja, die releasen ook zooooveel.wrote:Niet eens!! kijk altijd uit naar Ran-D, beat providers, alpha twins, etcwrote:Kan alleen nog maar lachen om Scantraxx. Echt een zielig bij elkaar geraapt zooitje is het geworden.
Wat een gedoe om een releasedatum, normaal hoor je het een maand van tevoren, en nu iets eerder. Dat maakt het niet zo dramatischwrote:Release:28/03/2011
Waarom niet gelijk naar 31/12/2011?
volgensmij vind jij dat deze plaat wel een lekkere drive heeftwrote:Vind het een lekkere drive, schiet lekker op en zit een lekkere drive achter.
Oh ja, en omdat het tegenwoordig hoort: Jeetjemineetje wat duurt die release lang zeg! Gut gut.
wrote:volgensmij vind jij dat deze plaat wel een lekkere drive heeftwrote:Vind het een lekkere drive, schiet lekker op en zit een lekkere drive achter.
Oh ja, en omdat het tegenwoordig hoort: Jeetjemineetje wat duurt die release lang zeg! Gut gut.
Iets eerder, zeg maar gerust 3 en een halve maand. Sorry hoor maar dit is echt melken tot de koe leeg is.wrote:Wat een gedoe om een releasedatum, normaal hoor je het een maand van tevoren, en nu iets eerder. Dat maakt het niet zo dramatischwrote:Release:28/03/2011
Waarom niet gelijk naar 31/12/2011?