Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

D-Block & S-te-Fan - Rockin' Ur Mind (EVO014)

Label
Scantraxx Evolutionz
Catalogue number
EVO014
Listen onX
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Lekker nummer :loving:
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jun 2016
San Marco wrote:MMA 2 of niet ik vind m vet! :D
2x
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Ik vind hem ook echt vet!! Bij qlimax ook flink op losgegaan!

Die vocals oké daar word je wel een beetje zat van maar de rest is echt nice hoor! :yay:
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
redelijk nummertje, maar ook niet geweldig ofz ;)
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Jolle wrote:Tsja, ik vind het vrij logisch dat deze zo laat pas uitkomt. Als ze hem over 2 weken hadden gedaan zouden er weer mensen gaan zeuren dat die van Frontliner veel te laat komt. xd Ik ga deze track nog niet luisteren, stel je voor dat hij vet is en ik de hele maar dat YouTube filmpje ga afspelen..
Omgekeerd redeneren. Die van Frontliner had allang uit moeten zijn. Scantraxx heeft zoveel artiesten dat ze makkelijk eens per week of in ieder geval eens per 2 weken een release uit moeten kunnen brengen. En dan hoeven ze ook niet 4 maanden (!) Van te voren te worden aangekondigd, dit is echt om te janken.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Gangsterdwerg wrote:
Jolle wrote:Tsja, ik vind het vrij logisch dat deze zo laat pas uitkomt. Als ze hem over 2 weken hadden gedaan zouden er weer mensen gaan zeuren dat die van Frontliner veel te laat komt. xd Ik ga deze track nog niet luisteren, stel je voor dat hij vet is en ik de hele maar dat YouTube filmpje ga afspelen..
Omgekeerd redeneren. Die van Frontliner had allang uit moeten zijn. Scantraxx heeft zoveel artiesten dat ze makkelijk eens per week of in ieder geval eens per 2 weken een release uit moeten kunnen brengen. En dan hoeven ze ook niet 4 maanden (!) Van te voren te worden aangekondigd, dit is echt om te janken.
Scantraxx brengt ook bijna elke week een release uit
Hardtraxxer
158 posts member since 2010
last seen Nov 2012
echt supper plaat. maar supper waardeloos dat het bijna 4maande duurt voor dat hij uit is :S:S
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
PNXRMX wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Scantraxx brengt ook bijna elke week een strontrelease uit
En de leuke dingen die komen maar niet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kan alleen nog maar lachen om Scantraxx. Echt een zielig bij elkaar geraapt zooitje is het geworden. :)
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Dakpan wrote:Kan alleen nog maar lachen om Scantraxx. Echt een zielig bij elkaar geraapt zooitje is het geworden. :)
Niet eens!! kijk altijd uit naar Ran-D, beat providers, alpha twins, etc :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
knotsjebilly wrote:
Dakpan wrote:Kan alleen nog maar lachen om Scantraxx. Echt een zielig bij elkaar geraapt zooitje is het geworden. :)
Ja, die releasen ook zooooveel.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Dakpan wrote:
knotsjebilly wrote:
Ja, die releasen ook zooooveel.
Eens :D:P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 20 minutes ago
Omdat we tot Maart moeten wachten lijkt ie nóg meer op Music Made Addict , die werd in oktober gedraaid, en in maart gereleased.
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Nee ik vind het toch wel een goede plaat :thumbup:. Vind de vergelijking met MMA niet terecht. Het zijn toch 2 verschillende platen! Nou geen hoge pitchkicks waar mensen zich aan kunnen irriteren.. Het is ook nooit goed he :P
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Doet me helemaal niets dit.
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2009
last seen Dec 2012
:sick:

Waar komen die lyrics vandaan? Ken ze ergens van... In ieder geval dat stukje waar ze iets zegt van 'people gettin loose' ofzo.
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2010
last seen Jun 2011
trekke trekke :drool:
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Release:28/03/2011

Waarom niet gelijk naar 31/12/2011?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
RoBinVdHaRdStYleR wrote:Release:28/03/2011

Wat een gedoe om een releasedatum, normaal hoor je het een maand van tevoren, en nu iets eerder. Dat maakt het niet zo dramatisch
Hardtraxxer
450 posts member since 2009
last seen Aug 2012
:love:
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
niet echt mijn smaak.. moet me denken aan mma met die vocals enzo
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Vind het een lekkere drive, schiet lekker op en zit een lekkere drive achter.

Oh ja, en omdat het tegenwoordig hoort: Jeetjemineetje wat duurt die release lang zeg! Gut gut.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Meph0 wrote:Vind het een lekkere drive, schiet lekker op en zit een lekkere drive achter.

Oh ja, en omdat het tegenwoordig hoort: Jeetjemineetje wat duurt die release lang zeg! Gut gut.
volgensmij vind jij dat deze plaat wel een lekkere drive heeft :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
NaarDeQlote wrote:
Meph0 wrote:Vind het een lekkere drive, schiet lekker op en zit een lekkere drive achter.

volgensmij vind jij dat deze plaat wel een lekkere drive heeft :P
:lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Khadber wrote:
RoBinVdHaRdStYleR wrote:Release:28/03/2011

Wat een gedoe om een releasedatum, normaal hoor je het een maand van tevoren, en nu iets eerder. Dat maakt het niet zo dramatisch
Iets eerder, zeg maar gerust 3 en een halve maand. Sorry hoor maar dit is echt melken tot de koe leeg is.