haha leet xD
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
D-block & S-te-Fan - Music Made Addicted / Shallow Planet (EVO004)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO004
- Make Music Addict.YouTube
- Shallow Planet.YouTube
-
THardtraxxer
- 242 posts member since 2008
- last seen Nov 2010
bbq
LOL xD!!! PWN4G3!!11!!!!!11!!!
:')
LOL xD!!! PWN4G3!!11!!!!!11!!!
:')
dit gaat hem niet worden maatwrote:Idd ik hoop ook 1 van deze 4
:
D-Block & S-Te-Fan - Kingdom ( Edit )
D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin Editz
D-Block & S-Te-Fan ft Josh & Wesz - Wilderness!
D-Block - Rock Diz Joint ( D-Block 2008 Mix )
een edit van kingdom is er voor zo ver ik weet niet?
en daarintegen edits brengen ze dacht ik niet uit op vinyl
dat kan eerder een webreleas worden ofzo
is gemaakt voor in de sets op feesten..
Wilderness gaat wel op Vinyl komen neem ik aan
en van rock diz heb ik geen idee die denk ik ook
ik zeg 1 Vinyl van D-Block & S-te-Fan zelf en de 2e D-Block & S-te-Fan Vs Josh&Wesz
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja het zal of wilderness vs Josh&Wesz of Rock diz vs Deepack
want denk dat editz niet zo snel worden uitgebracht op vinyl
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Januari al ? da's goed nieuwswrote:ik heb denk ik goed nieuws voor alle D-Block & S-te-Fan loverss![]()
ik heb pas gelede Stefan een mailtje gestuurd, om me respect voor hun te uiten
maar ik heb natuurlijk ook wat info gevraagt over de nieuwe Vinyl hij kon/mocht daar niks over zeggen
helaasmaaar.. stefan zei wel dat de nieuwe Vinyl in Januari gereleased zal worden
![]()
wie mij niet geloof pb me dan maar![]()
Grtz
ze zullen een Vinyl met max. 4tracks uitbrengen samen met Josh&Weszwrote:Ja het zal of wilderness vs Josh&Wesz of Rock diz vs Deepack
op die vinyl zal zoiezo Wilderness
de andere tracks zijn nog niet bekend
op de vinyl van DBSTF zelf ook max.4 tracks zal zoiezo Music Made Addict
Rock Diz staat daar denk ik ook op
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hoopt op Rock Diz Joint 
Ik zal het nog maar een x zeggen. Rock Diz Joint is een samenwerking met Deepack, daar gaat 99% zeker een aparte vinyl voor komen. OF hij gaat samen met die van Josh & Wesz. Ik denk niet dat ze samen op 1 vinyl gaan..
Wat dan de B-zijde word? Ik heb geen idee, te lang niet naar ze geluisterd. Als iemand ze een x heeft gehoord na Thrillogy en daar een onbekend nummer heeft gehoord, zal dat hem denk ik worden.
Waarom ik dit denk? Omdat een samenwerking meestal op een aparte vinyl wordt gereleased
Wat dan de B-zijde word? Ik heb geen idee, te lang niet naar ze geluisterd. Als iemand ze een x heeft gehoord na Thrillogy en daar een onbekend nummer heeft gehoord, zal dat hem denk ik worden.
Waarom ik dit denk? Omdat een samenwerking meestal op een aparte vinyl wordt gereleased
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dat kloptwrote:Ik zal het nog maar een x zeggen. Rock Diz Joint is een samenwerking met Deepack, daar gaat 99% zeker een aparte vinyl voor komen. OF hij gaat samen met die van Josh & Wesz. Ik denk niet dat ze samen op 1 vinyl gaan..
Zou het niet stom zijn als het maar 1 track is ?
Ze hebben echt wel een 2e track.. Kijk bijvoorbeeld naar Forever Az One toendertijd van Headhunterz.. Daar had ie ook die track pas.. 3 weken voor de release af ofzo.. EN de laatste uitgekomen Live-set is die van Q-Base.. Dus tijd zat om 1 te maken!
-
THardtraxxer
- 242 posts member since 2008
- last seen Nov 2010
Huh, volgens mij zijn Rock Diz Joint (D-Block vs Tha Bazz Pimpz) en Rock Diz (D-Block & S-Te-Fan vs Deepack) toch echt 2 verschillende nummers?wrote:Rock Diz Joint is een samenwerking met Deepack
Ik gebruik deze post als leidraad.. Dus kan er naast zitten.. De laatste tijd weinig van hun gehoord qua livesets en ook niet gezien, dus vandaar. (doe niet aan YT kijken eigenlijk).
we wachten gewoon af
al verlang ik wel naar de Vinyl's

al verlang ik wel naar de Vinyl's
D-Block & S-Te-Fan vs Josh & Wesz - Wilderness ??
Misschien word da de B1??
Januari ?
Hoop 't, als 't maar snel is. Geweldig nummer.
B maakt me dan nie zo veel uit.
Hoop 't, als 't maar snel is. Geweldig nummer.
B maakt me dan nie zo veel uit.
D-Block & S-te-Fan brengen alleen een Vinyl uitwrote:D-Block & S-Te-Fan vs Josh & Wesz - Wilderness ??
A1 Music Made Addict ofzo
de rest is voor zover nog niet bekend
daarnaast brengen ze een vinyl uit samen met Josh&Wesz
A1 ik noem voor de handigheid Wilderness
de rest van deze vinyl is voorzover ook nog niet bekend
iig worden de Vinyl's deze maand Gereleased
Allebei? Lijkt me wel heel sterk eerlijk gezegd, beetje overkill aan DBSTF dan..
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Akkoordwrote:Allebei? Lijkt me wel heel sterk eerlijk gezegd, beetje overkill aan DBSTF dan..
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015
is allebei met Deepack want Tha Bazz Pimpz=Deepackwrote:Huh, volgens mij zijn Rock Diz Joint (D-Block vs Tha Bazz Pimpz) en Rock Diz (D-Block & S-Te-Fan vs Deepack) toch echt 2 verschillende nummers?wrote:Rock Diz Joint is een samenwerking met Deepack
jup allebij, wil je de mail van stefan zien?wrote:Allebei? Lijkt me wel heel sterk eerlijk gezegd, beetje overkill aan DBSTF dan..
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015
dan verwacht ik toch snel een release als ze allebei deze maand komewrote:jup allebij, wil je de mail van stefan zien?wrote:Allebei? Lijkt me wel heel sterk eerlijk gezegd, beetje overkill aan DBSTF dan..
tjaa ik ook, maar datums heb ik tot nu toe nietwrote:dan verwacht ik toch snel een release als ze allebei deze maand komewrote:jup allebij, wil je de mail van stefan zien?wrote:Allebei? Lijkt me wel heel sterk eerlijk gezegd, beetje overkill aan DBSTF dan..