Die kwam gewoon te laat, voordat ie uitkwam heb ik de rip zovaak gedraaid dat ik de plaat niks meer aan vindwrote:Ik hoor het allemaal wel als hij uit gaat komen. Ik hoop op een aangename verrassing! Vond Here It Comes remix wat minder
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
D-block & S-te-Fan - Music Made Addicted / Shallow Planet (EVO004)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO004
- Make Music Addict.YouTube
- Shallow Planet.YouTube
dan stond het verkeerd op een ander forumwrote:1. D-Block & S-te-Fan - Music made addictwrote:wrote:Update!
For weeks, we have been contacted by fans with the same question; When are u guyz gonna release Music made addict!? After a period of hard work to get the studio right, vacation and big performances we had the chance to finish the bside for this vinyl.
This means the vinyl is ready to be mastered and pressed. We will start this process anytime soon. More info on the exact date will follow!
grtz D&S
De B-Side Wordt Waarschijnlijk D-Block & S-te-Fan - Shallow planet
is het niet D-Block & S-te-Fan - the People on earth ?
want die staat nl in de top 10 van d&s
2. Dj Isaac - the Sound of the underground
3. D-Block & S-te-Fan - Shallow planet
4. Williams Syndrome - Emotions
5. Wildstylez - the Moon
6. D-Block & S-te-Fan vs Coone - Creation of life
7. TNT - Double dutch darkies
8. Noisecontrollers - Yellow minute
9. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - rock diz
10. Wildstylez - Music or noise
Ik zie Shallow Planet wel staan, maar The People On Earth niet hoor
EDI: zie upcomming release (linksonder)
DBSTF - Music made addict/Shallow planet
Zoals gezegd in algemeen: Shallow Planet is de officieel aangekondigde B-Kant op http://www.dblock-stefan.com" target="_blank" rel="nofollow
Met dank aan Freddyfau8!
Met dank aan Freddyfau8!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
idd Shallow planet zoals Mol zei,wrote:Zoals gezegd in algemeen: Shadow Planet is de officieel aangekondigde B-Kant op http://www.dblock-stefan.com" target="_blank" rel="nofollow
Met dank aan Freddyfau8!
en het is freddyadu8
eentje voor in het bakje
ok music made addict is al wel wat overhyped maar ja :p kvind hem echt beuqeeee 
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
wanneer krijgen we shallow planet is ergens te horen ? zal toch wel is tijd mogen worden 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Volgens mij willen ze hem niet laten horen, dan verkoopt de vinyl misschien beter en is de verrassing ook groter als het een goed nummer iswrote:wanneer krijgen we shallow planet is ergens te horen ? zal toch wel is tijd mogen worden
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Zit wel wat in en het werk volgens mij ook wel kijk maar eens hoevaak deze bekeken is wanne gek!wrote:Volgens mij willen ze hem niet laten horen, dan verkoopt de vinyl misschien beter en is de verrassing ook groter als het een goed nummer iswrote:wanneer krijgen we shallow planet is ergens te horen ? zal toch wel is tijd mogen worden
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Dit duurt zoooooooooooooooo lang heb op een snelle release
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
hoor m nu voor het eerst! best dik nummertje toch wel, nou mag die release wel is op gaan schieten
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Klinkt niet slecht maar een topper vind ik hem ook weer niet.
Haal hem tog echt voor Music Made Addict
Haal hem tog echt voor Music Made Addict
Ik vind hem wel fijn eigenlijk, zeker als 'ie met zo'n plaat als Music Made Addict gereleased wordt. Zeker waar voor je geld.
Een harde Beat, op een Vrolijke melodie , x'D
Zo hard
Zo hard
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Het is wel een vette plaat, Shallow Planet vind ik toch beter dan Music Made Addict.
Nu nog wachten op de release
Nu nog wachten op de release
Shallow Planet klinkt best lekker, leuke melodie:P!
wat een heerlijke track shallow planet
dikke beat, super melodie heerlijk
wordt tijd dat ze hem releasen
dikke beat, super melodie heerlijk
wordt tijd dat ze hem releasen
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ja het word inderdaad tijd dat hij uitkomt
Die mannen zullen wel weer goed verdienen aan deze vinyl 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ik denk dat ze er meer aan zouden kunnen verdienen als deze op WEB uitgebracht word.wrote:Ja het word inderdaad tijd dat hij uitkomtDie mannen zullen wel weer goed verdienen aan deze vinyl
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ja eigelijk wel, meer en meer mensen stappen over op CD spelers.wrote:Ik denk dat ze er meer aan zouden kunnen verdienen als deze op WEB uitgebracht word.wrote:Ja het word inderdaad tijd dat hij uitkomtDie mannen zullen wel weer goed verdienen aan deze vinyl