Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: D-Block & S-te-Fan & Headhunterz - Keepers Of Our Legacy
HS Single

D-Block & S-te-Fan & Headhunterz - Keepers Of Our Legacy (EVO087)

Label
Scantraxx Evolutionz
Catalogue number
EVO087
  1. Keepers Of Our LegacyYouTube
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
D-Block & S-te-Fan & Headhunterz - Keepers Of Our Legacy (EVO087)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 12/04/2023

Tracks:
D-Block & S-te-Fan & Headhunterz - Keepers Of Our Legacy

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
478 posts member since 2016
dit is het helemaal voor mij! :loving:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Ja, heerlijk! :loving:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Het heeft even bijna hun hele cariere geduurd maar wel een toffe plaat ;)
Hardtraxxer
478 posts member since 2016
Nuracore wrote:Het heeft even bijna hun hele cariere geduurd maar wel een toffe plaat ;)
sommige dingen zijn duidelijk het wachten waard :bomb:
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 17 days ago
Heerlijke track :love:
Dan gaan we nu weer wachten op een Ghost Stories vs Project One (ergens in 2030)
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Vind deze een beetje matig voor zulke grote namen. Had er iets meer van verwacht. :/
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Svbtwee wrote:Klinkt erg saai imo :(. Zo voorspelbaar.
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Werd tijd deze collab. Ben het wel eens met bovenstaand, ietwat voorspelbaar maar zit wel heel de dag in m'n hoofd al. Goeie plaat :)
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Nieuwe sample toegevoegd.
Hardtraxxer
last seen May 2026
Ze hebben de mid veranderd? Jammer
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hele vette track! :)
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... ur_legacy/

12 april dus! Verbaast me wel dat ook deze weer op Scantraxx uitkomt ipv AoC. Gebeurt voor m'n gevoel steeds minder op dat label.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 19 days ago
Pannenkoek wrote:https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/12ci9ve/dblock_stefan_headhunterz_keepers_of_our_legacy/

12 april dus! Verbaast me wel dat ook deze weer op Scantraxx uitkomt ipv AoC. Gebeurt voor m'n gevoel steeds minder op dat label.
Nou ja, omdat het een DBSTF vs. Headhunterz is en niet andersom snap ik de link nog naar Scantraxx, maar waarom dan niet op het Evolutionz label van DBSTF maar op het mainlabel? Als er iets mega is ingekakt naast AOC is het wel het Scantraxx hoofdlabel.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Revolting Against wrote:
Pannenkoek wrote:https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/12ci9ve/dblock_stefan_headhunterz_keepers_of_our_legacy/

Nou ja, omdat het een DBSTF vs. Headhunterz is en niet andersom snap ik de link nog naar Scantraxx, maar waarom dan niet op het Evolutionz label van DBSTF maar op het mainlabel? Als er iets mega is ingekakt naast AOC is het wel het Scantraxx hoofdlabel.
Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt dat iets uit? Gewoon een serieuze vraag. Nooit in verdiept namelijk
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
vind deze track niet zo eigenlijk, melodie is wel okay maar die kicks mogen wat mij betreft allemaal de prullenbak in
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Martin Waus wrote: Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt voor de plaat natuurlijk niets uit. Lijkt me niet dat mensen anders naar een plaat luisteren op basis van het label waar het op uitkomt.

Vind het vooral apart dat ze ooit met veel bombarie dat hele Art of Creation label aan hebben gekondigd, en het dan na een paar jaartjes zo laten doodbloeden. Audiotricz en Bass Modulators zijn bijvoorbeeld pleite, en de AoC releases van HHZ, WSZ en NC het afgelopen jaar zijn bij elkaar op één hand te tellen. Kan me dan gewoon verbazen dat voor AoC hetzelfde lot dreigt als Spirit of Hardstyle, Hard With Style of Digital Age.
Hardtraxxer
last seen May 2026
maar waarom dan niet op het Evolutionz label van DBSTF maar op het mainlabel? Als er iets mega is ingekakt naast AOC is het wel het Scantraxx hoofdlabel.
Scantraxx ingekakt? Komen gewoon nog veel nieuwe releases en artiesten bij elke maand anders
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Martin Waus wrote:
Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Het zal mij ook een zorg waar het gereleased wordt, al plaatsen ze een gratis link voor de track op de site van Pedopartij Martijn.

Het is maar net waar ze het qua track het beste vinden passen denk ik? Of welk label even een boost nodig heeft of op dat moment veel naam genereerd. Dat zie je ook wel eens aan grote artiesten welke op Q-Dance releasen. Of een feest welke gelinkt is aan een label of organisatie.
Rubrix wrote:Scantraxx ingekakt? Komen gewoon nog veel nieuwe releases en artiesten bij elke maand anders
Ja, welke artiesten en welke releases? Het is toch al lang niet meer het label wat tot de groten behoorde samen met Fusion of bijvoorbeeld Titanic Records? Het is nu voornamelijk een verzamelplaats voor nieuwe artiesten, welke weinig spraakmakende platen uitbrengen, met als uitschieter een keer een grote naam (Keltek, The Prophet), waarvan de hits ook uitblijven.

Alleen Demi Kanon en Devin Wild doen het erg goed daar, maar van vooral de laatste denk ik dat deze inmiddels wel op eigen benen kan en mag staan.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Pannenkoek wrote:
Martin Waus wrote: Maar wat is dan precies het verschil waar het gereleashed wordt?
Maakt voor de plaat natuurlijk niets uit. Lijkt me niet dat mensen anders naar een plaat luisteren op basis van het label waar het op uitkomt.

Vind het vooral apart dat ze ooit met veel bombarie dat hele Art of Creation label aan hebben gekondigd, en het dan na een paar jaartjes zo laten doodbloeden. Audiotricz en Bass Modulators zijn bijvoorbeeld pleite, en de AoC releases van HHZ, WSZ en NC het afgelopen jaar zijn bij elkaar op één hand te tellen. Kan me dan gewoon verbazen dat voor AoC hetzelfde lot dreigt als Spirit of Hardstyle, Hard With Style of Digital Age.
je vergeet nog Lose Control Music/ Noisecontrol records (al weet ik niet of die deze erg mee moet rekenen)
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Jammer van de kick in de mid die aangepast is :( .
Verder echt precies wat ik verwacht van deze namen, vernieuwend ? Nee, maar wel enorm lekker en van hoge kwaliteit :thumbup:
J
Tracks Moderator
1225 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Revolting Against wrote:
Martin Waus wrote:
Rubrix wrote:Scantraxx ingekakt? Komen gewoon nog veel nieuwe releases en artiesten bij elke maand anders
Ja, welke artiesten en welke releases? Het is toch al lang niet meer het label wat tot de groten behoorde samen met Fusion of bijvoorbeeld Titanic Records? Het is nu voornamelijk een verzamelplaats voor nieuwe artiesten, welke weinig spraakmakende platen uitbrengen, met als uitschieter een keer een grote naam (Keltek, The Prophet), waarvan de hits ook uitblijven.

Alleen Demi Kanon en Devin Wild doen het erg goed daar, maar van vooral de laatste denk ik dat deze inmiddels wel op eigen benen kan en mag staan.
Het zijn toch hele andere tijden dan 10/15 jaar geleden? Het is appels met peren vergelijken. Het gaat niet meer alleen om het hebben van grote namen, maar om het ontdekken van talenten en talenten een kans geven. Talenten die de nieuwe D-Block & S-Te-Fan of Headhunterz kunnen worden. Daarnaast hoef je je geen zorgen te maken over Scantraxx hoor, die hebben hun zaken wel op orde.

Betreffende AOC; de sparkle is inmiddels van het label af, maar het is voor bijv. WS, NC en HHZ vooral belangrijk dat ze een eigen label hebben waar ze op kunnen releasen. Niemand vertelt ze wat ze moeten doen en ze hoeven niks op te geven aan het label. Het hebben van een eigen label heeft zijn voor- en nadelen.
Hardtraxxer
last seen 19 days ago
Jambekkieee wrote:
Revolting Against wrote:
Martin Waus wrote: Het zijn toch hele andere tijden dan 10/15 jaar geleden? Het is appels met peren vergelijken. Het gaat niet meer alleen om het hebben van grote namen, maar om het ontdekken van talenten en talenten een kans geven. Talenten die de nieuwe D-Block & S-Te-Fan of Headhunterz kunnen worden. Daarnaast hoef je je geen zorgen te maken over Scantraxx hoor, die hebben hun zaken wel op orde.
Waren daar niet sublabels als Silver en Black etc voor uitgevonden? Het komt toch maar zelden voor dat een talent direct op het mainlabel verschijnt? Besides, welke grote talenten zijn er uit Scantraxx voortgekomen welke dezelfde status als Headhunterz, Wildstylez, Brennan Heart, Frontliner of DBSTF mogen dragen?

Devin Wild, Demi Kanon, Keltek, Atmozfears? Erg goed bezig, maar kunnen die een primetime slot invullen of hebben die een definitieve stempel weten te drukken?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Is dit de jaarlijkse Headhunterz release?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Revolting Against wrote:
Devin Wild, Demi Kanon, Keltek, Atmozfears? Erg goed bezig, maar kunnen die een primetime slot invullen of hebben die een definitieve stempel weten te drukken?
Je bedoelt de artiesten die eens of vaker op Qlimax en mainstage Defqon.1 hebben gestaan?

Nee die kunnen dat niet invullen joh.