Hij komt morgen
Ik vind hem echt nog lekker
Ik vind hem echt nog lekker
Gaat die Mid hard Live?wrote:Gister gehoord op Intents en godverdomme wat gaat deze ziekelijk hard live! Morgen zeker kopen!![]()
Dat was sarcastisch.wrote:Gaat die Mid hard Live?wrote:Gister gehoord op Intents en godverdomme wat gaat deze ziekelijk hard live! Morgen zeker kopen!![]()
hij reageert op jou omdat jou antwoord een beetje kansloos was op mijn reactie.wrote:Hij loopt vaker te bitchen op mij terwijl hij op dat moment niks ermee temaken heeft En dat al met 7 berichten, blijkbaar heeft ie een probleem met mij ofzo
Heb ik ook, om te luisteren lekker plaatjewrote:Vind dit onverwachts toch best wel een lekker plaatje! Eindelijk eens een melodie die blijft hangen van DBSTF!
Mee eens, vond hem thuis achter computer maar niks. Maar net wat P-Stylez zegt, live op hoger bpm klinkt deze track toch stiekem wel lekker:Pwrote:Vind dit onverwachts toch best wel een lekker plaatje! Eindelijk eens een melodie die blijft hangen van DBSTF!
Ik heb zo af en toe het idee dat de leuke melodietjes op zijnwrote:Track valt me gelukkig reuze meeIntro heeft een lekkere drive, en vind de break sfeervol. Enige jammere is weer die inspiratieloze melodie.. Iets waar artiesten als DBSTF/Coone/Isaac/Psyko Punkz de laatste tijd erg veel mee aankomen. De melodie is te random en blijft niet hangen, en haalt meteen de gehele drive eruit.
Ik vind van niet, het is voor mij echt zo'n melodie die in je kop blijft zittenwrote:Wat een geweldige melodie!![]()
Not. Inspiratieloos.