Judd Trump, koningwrote:Ja dacht er ook net aan, mijn foutwrote:EVO017: D-Block & S-te-Fan - Underground tacticz!wrote:Dit wordt toch gewoon EVO017? Ik zie althans niet nog een release tussen Madhouse en deze in
Had deze liever als het anthem gezien!Dan zal het wel EVO018 worden
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - The Magical Mystery (Official Intents Festival 2011 Anthem)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO017
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Vind het nog niet eens zo'n slechte track 
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Dragan - imitate versie 2.0
Weer een standaard D-Block & S-te-Fan prut productie zoals altijd. 
moet tog zeggen dat het de climax wel lekker klinktwrote:Weer een standaard D-Block & S-te-Fan prut productie zoals altijd.
waar zie jij die vergelijking?wrote:Dragan - imitate versie 2.0
Exact mijn gedachtewrote:Intro gaf nog hoop, rest is weer standaard dbstf en dan dat lelijke geschreeuw van Villain, nee niets voor mij.
Lekker anthem vind ik. Het filmpje je echt goed in elkaar gezet.
En dat is ook gelijk het enige.wrote:Lekker anthem vind ik. Het filmpje je echt goed in elkaar gezet.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wat een standaard gigantisch vreselijke kut track is dit weer zeg.
I got the magic in me?
Je haalt de magic uit de muziek als je zo produceerd man..
en dan doen ze een keer wat andres bij de intro maar toch is het weer standaard als je begrijpt wat ik bedoel.
blegh, die dbtsf coole boys hoef ik voorlopig niks meer van te horen, heelmaal niet als Villian er achter staat..
I got the magic in me?
Je haalt de magic uit de muziek als je zo produceerd man..
en dan doen ze een keer wat andres bij de intro maar toch is het weer standaard als je begrijpt wat ik bedoel.
blegh, die dbtsf coole boys hoef ik voorlopig niks meer van te horen, heelmaal niet als Villian er achter staat..
Zakdoekje nodig?wrote:wat een standaard gigantisch vreselijke kut track is dit weer zeg.
I got the magic in me?
Je haalt de magic uit de muziek als je zo produceerd man..![]()
-
FHardtraxxer
- last seen Dec 2011
De melodie, ik vind 'm er wel erg veel oplijkenwrote:waar zie jij die vergelijking?wrote:Dragan - imitate versie 2.0
Ik snap je vergelijking wel, maar dat moet wel van heel ver komen:Pwrote:De melodie, ik vind 'm er wel erg veel oplijkenwrote:waar zie jij die vergelijking?wrote:Dragan - imitate versie 2.0
Na een paar keer kijken vind ik het eigenlijk wel een dikke track
4 juni gaan we knallen

4 juni gaan we knallen
-
FHardtraxxer
- last seen Dec 2011
Zal aan mij liggen dan haha xDwrote:Ik snap je vergelijking wel, maar dat moet wel van heel ver komen:Pwrote:De melodie, ik vind 'm er wel erg veel oplijkenwrote: waar zie jij die vergelijking?
Wanneer leer jij een keer normaal te reageren? Blijkbaar erg moeilijk voor je.wrote:wat een standaard gigantisch vreselijke kut track is dit weer zeg.
I got the magic in me?
Je haalt de magic uit de muziek als je zo produceerd man..![]()
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
hierom?wrote:Wanneer leer jij een keer normaal te reageren? Blijkbaar erg moeilijk voor je.
kom op zeg, dit is niks ergs aan....wrote:wat een standaard gigantisch vreselijke kut track is dit weer zeg.
-
A
Reageer normaal, formeel en ABN.
Hoe zou een sollicitatiegesprek bij jou gaan? Jeetjemina
'T is sowieso al niet meer mijn stijltje, maar die melodie is wel tergend slecht zeg
Jammer want mid-introtje steekt wel leuk in elkaar. Had echt een veel meeslependere melodie bij gemoeten. Zo is het echt niks.
Kijk bijv. hun Qlimax anthem vond ik wel aardig, omdat ze daar heel veel gevoel en sfeer in hebben gestopt.
Kijk bijv. hun Qlimax anthem vond ik wel aardig, omdat ze daar heel veel gevoel en sfeer in hebben gestopt.
-
FDonateur
- last seen Jul 2026
deze track is ook niet ABN, hij is wel normaal en formeel wat niet bij Hardstyle hoort.wrote:Reageer normaal, formeel en ABN.
-
R
- 8 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
Off :wrote:Reageer normaal, formeel en ABN.
Hoeveel officiële sollicitatie gesprekken heb jij dan wel niet gedaan met je 17 jaar ?
Beetje belachelijk antwoord van jou. ( ps. nee ik hoef geen zakdoekje/schouderklopje) van je deze keer
On :
Vind het ook geen geweldig dikke track. Maar ook niet verkeerd, kan er wel mee door.
Kortom ; DBSTF toch weer onder de maat gepresteerd imo.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Deze track is ook niet ABN
hahaha
ik zit te bedenken welke reactie is erger de
"Je moeder..." of "Deze track is ook niet ABN."
ik zit te bedenken welke reactie is erger de
"Je moeder..." of "Deze track is ook niet ABN."
-
A
O sorry manwrote:Off :wrote:Reageer normaal, formeel en ABN.
Hoeveel officiële sollicitatie gesprekken heb jij dan wel niet gedaan met je 17 jaar ?
Beetje belachelijk antwoord van jou. ( ps. nee ik hoef geen zakdoekje/schouderklopje) van je deze keer
En een zakdoekje/schouderklopje krijg je deze keer niet, heb die nooit aan jou gegeven