Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
D
- 2 posts member since 2014
- last seen Nov 2014
Dit is dus precies mijn smaak. Dit klinkt als een gigantische bak drive 
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
wrote:Dit is dus precies mijn smaak. Dit klinkt als een gigantische bak drive
Ran-D tracks klinken in mijn oren altijd een beetje hetzelfde, Maar deze is wel aardig.
Helemaal mee eens, klinkt echt vet tot nu toe!wrote:Dit is dus precies mijn smaak. Dit klinkt als een gigantische bak drive
Heel erg benieuwd naar een wat langere en betere preview.
Zou goed uit kunnen pakken denk ik, een plaat die niet heel veel gedraaid meer word...
Lekker hoor, maar waar is de originele melodie!
Die vond ik zo geweldig, en dacht dat ran-d met zijn kickrolls en scherpe synths hier wel wat vets mee kon doen, nu is het gewoon een lekkere track maar naast de vocals heeft t niks met evolutionz te maken
Die vond ik zo geweldig, en dacht dat ran-d met zijn kickrolls en scherpe synths hier wel wat vets mee kon doen, nu is het gewoon een lekkere track maar naast de vocals heeft t niks met evolutionz te maken
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Nog even wachten tot de defqon cd uit is maar hij lijkt me heel vet in de filmpjes te horen.
Underground tacticz remix staat er ook op
Hoe weet je dat?wrote:Nog even wachten tot de defqon cd uit is maar hij lijkt me heel vet in de filmpjes te horen.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
http://store.defqon1.nl/en/accessories/ ... tion=64954wrote:Hoe weet je dat?wrote:Nog even wachten tot de defqon cd uit is maar hij lijkt me heel vet in de filmpjes te horen.
Staat alleen niet bij wanneer deze uitkomt.
-
K
- 1 posts member since 2014
- last seen Jun 2014
Heerlijke bak met drive in deze plaat.
Goed van genoten afgelopen weekend!
https://www.dropbox.com/s/cojzisxji6v5e ... .23.07.mp4
https://www.dropbox.com/s/cojzisxji6v5e ... .23.07.mp4
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on Spotify
Oh en dat "Guess who's baack" klinkt fokking gay man.
Exact dit, alleen in de break hoor je wat terug van de oude melodie, voor de rest is er op de vocals na niks te merken van het originele, helaas..wrote:Lekker hoor, maar waar is de originele melodie!![]()
![]()
Oh en dat "Guess who's baack" klinkt fokking gay man.
Vind het beetje sorrow versie 2. Noem t dan aub je solo plaat en ga niet deze geweldige track remixen maar bijna geen element ervan gebruiken 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Als een nieuwe solo plaat is het echt een top track. Heerlijke bak drive en goede sounds, dat horen we niet van elke producer meer tegenwoordig. Als remix vind ik hem minder geslaagd. Hoor nauwelijks wat terug van het origineel en de sfeer daarvan is ook verdwenen.
Kicks zijn ontzettend slap... Voor de rest komt ie ook heel traag over en is het echt verre van spannend. Komt bij lange na niet in de buurt van het origineel.
-
B
Lijkt meer op een G4H plaatje 
View on SoundCloud
Hier een soundcloudlinkje
Hier een soundcloudlinkje
Hmm... zoals de meeste mensen hier al zeggen: ik vind dit geen remix. Dit is gewoon een eigen track met dezelfde vocalen als Evolutionz. Daarnaast lijkt dit ook te veel op een G4H track. Er mogen ook wel eens wat andere sounds gebruikt gaan worden.
In tegenstelling tot een aantal hier vind ik de plaat wel geslaagd eigenlijk (met name door de update in vocalen) en dat terwijl ik Ran-D niet altijd even spannend vind qua tracks.
Als ik ze zou luister vallen ze nog enigszins mee eigenlijk. Had ze erger verwacht.wrote:Kicks zijn ontzettend slap... Voor de rest komt ie ook heel traag over en is het echt verre van spannend. Komt bij lange na niet in de buurt van het origineel.
View on SoundCloud
Dat stukje vanaf 0:30 komt ook in een andere track voor, ik geloof 1 van brennan heart, weet alleen niet meer welke wie o wie wel?
Dat stukje vanaf 0:30 komt ook in een andere track voor, ik geloof 1 van brennan heart, weet alleen niet meer welke wie o wie wel?