wrote:dat deepack hier in meegaat
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
D-Block & S-Te-Fan ft. Deepack - The Dream Goes On / We Do Our Thing (HC035)
- Label
- Hardcopy
- Catalogue number
- HC035
- 01The Dream Goes On (Original Mix)
- 02The Dream Goes On (Dubless mix)
- 03We Do Our Thing!
Up next: HC035 @DBSTF vs @Deepackdj - The Dream goes on / We do our thing ! releasedate 10 november !
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
niet Hardcopy waardig
-
PHardtraxxer
- 56 posts member since 2011
- last seen Oct 2022
denk dat het aandeel van DBSTF vele malen groter is dan dat van Deepack en ondanks dat ik van beide DJ's veel beter ben gewend, vind ik bijv. The Dream Goes On best wel lekker door het zweverige melodietje maar daar komt voor de mensen die niet van Dubstep houden, volgens mij een mix of edit zonder Dubstep 
wrote:daar komt voor de mensen die niet van Dubstep houden, volgens mij een mix of edit zonder Dubstep
A1. The Dream Goes On (Original Mix)
A2. The Dream Goes On (Dubless mix)
B1. We Do Our Thing!
Dublessmix wordt wel een plaatje wat ik met regelmaat opzet, heerlijk zweverig!
The Dream Goes On vind ik best lekker.
Climax van The Dream Goes On is simpel, maar vind hem wel lekker. Verder pakt de track me niet echt, vind de kicks veel te zwak en die dubstep-break is bagger IMO
the dream goes on vind ik wel een lekker nummertje
we do our thing heb ik niet veel mee
we do our thing heb ik niet veel mee
@ dance-tunes.com
maar zou em niet kopen de dubless mix is gewoon de original dus heb nu 2 dezelfde tracks
en de helpdesk van dance-tunes is fockin traag altijd dus das balen
maar zou em niet kopen de dubless mix is gewoon de original dus heb nu 2 dezelfde tracks
en de helpdesk van dance-tunes is fockin traag altijd dus das balen
wrote:Tijd om een skippybal te kopen, zou niet weten hoe je hier anders op los moet gaan...
poing poing poing poing. ;')
je bent te laat kut!!!wrote:@ Hardstyle.com
dikke release. beide nummers zijn gewoon vet.. zit alleen wel ff te kijken of ik the dream goes on wat kan inkorten.
Helemaal niet hij stond er pas net opwrote:je bent te laat kut!!!wrote:@ Hardstyle.com
dikke release. beide nummers zijn gewoon vet.. zit alleen wel ff te kijken of ik the dream goes on wat kan inkorten.
Dream Goes On (Dubless Mix) is stiekem toch wel een lekker plaatje! Houd wel van het zweverige idee achter de track.
Allebij bomba's. Sowieso is de colab D-Block S-Te-Pack altijd vet.
Ook props voor het experimenteren met dubstyle, meestal vind ik het te veel verschillen met hardstyle maar in the dream goes on is het er zo lekker ingeblend dus het er helemaal bij past
Ook props voor het experimenteren met dubstyle, meestal vind ik het te veel verschillen met hardstyle maar in the dream goes on is het er zo lekker ingeblend dus het er helemaal bij past
-
S
Jha, ben er nu eindelijk achter wat die plaat is met dat dubstep element erin! Lekker!
Vind ik ook inderdaad, volgens mij op Thrillogy ook al gehoord best een aardig plaatje.wrote:Dublessmix wordt wel een plaatje wat ik met regelmaat opzet, heerlijk zweverig!
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
the dream goes on vind ik wel lekker, we do our thing dan weer wat minder! ;-)
-
A
Precies datwrote:the dream goes on vind ik wel lekker, we do our thing dan weer wat minder! ;-)
Dat ja maar slecht is We Do Out Thing zekerrrr niet! Heerlijke collab dit!wrote:Precies datwrote:the dream goes on vind ik wel lekker, we do our thing dan weer wat minder! ;-)
Is er al een trackfixx? voor die dubstep in beide liedjes? 
Edit: Ik zie het al:)
We Do Our Thing is zeker nie slecht
Maar men voorkeur gaat toch naar het dromerige The Dream Goes On (DUBLESS Mix)
Edit: Ik zie het al:)
We Do Our Thing is zeker nie slecht
Maar men voorkeur gaat toch naar het dromerige The Dream Goes On (DUBLESS Mix)