Idd, heerlijke plaat.wrote:Net op SlamFM gehoord, in HQ is er echt niks mis met deze plaat hoor!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
D-Block & S-Te-fan ft. Chris Madin - Worlds Collide (Rebirth 2014 Anthem) (EVO031)
- Label
- Scantraxx Evolutionz
- Catalogue number
- EVO031
- 01Worlds Collide (Rebirth Anthem 2014) (Original Mix)
- 02Worlds Collide (Rebirth Anthem 2014) (Radio Edit)
Source: hardstyle-releases.com
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
-
A
http://www16.zippyshare.com/v/76433884/file.html
eerste nummertje
vind hem wel 
eerste nummertje
-
YHardtraxxer
- 64 posts member since 2013
- last seen Oct 2015
Heel lekker nummertje dit! 
-
MHardtraxx Veteran
Dit inderdaad.wrote:Frontliner - Symbols
Best een aardige track (voornamelijk omdat ik Symbols ook vet vond), maar die verschrikkelijke vocalist had van mij niet gehoeven, dat is wel echt een dik minpunt voor deze track.
Hoe de midintro erin klapt vind ik erg vet gedaan, geeft een bak energie mee. Vocalen stukje vind ik een klein beetje te lang en de melodie lijkt inderdaad hier en daar op Symbols.
Kortom: Midintro tof, rest aardig. Prima anthem dus.
Kortom: Midintro tof, rest aardig. Prima anthem dus.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik ben vast de enige, maar deze man heeft echt een geweldige stem. 
-
MHardtraxx Veteran
Nope.wrote:Ik ben vast de enige, maar deze man heeft echt een geweldige stem.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
beweert hier iemand dat het niet zo is dan?wrote:Ik ben vast de enige, maar deze man heeft echt een geweldige stem.
-
MHardtraxx Veteran
Kijk boven je. :pwrote:beweert hier iemand dat het niet zo is dan?wrote:Ik ben vast de enige, maar deze man heeft echt een geweldige stem.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Lol ja "verschrikkelijke vocalist".
In deze track vind ik hem ook verschrikkelijk. Waarschijnlijk in elke hardstyle track.
Maar dat hij een geweldige stem heeft staat daar los van. Het is gewoon te cheesy
In deze track vind ik hem ook verschrikkelijk. Waarschijnlijk in elke hardstyle track.
Maar dat hij een geweldige stem heeft staat daar los van. Het is gewoon te cheesy
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die Chris Madin word als geweldige vocalist gezien omdat hij een hit heeft gescoord met Swedish House Mafia, maar zo bijzonder zijn zn vocalen inderdaad niet...
Dat was Chris Martinwrote:Die Chris Madin word als geweldige vocalist gezien omdat hij een hit heeft gescoord met Swedish House Mafia, maar zo bijzonder zijn zn vocalen inderdaad niet...
Volgens mij was dat toch echt john martin. Chris Martin is van Coldplay.wrote:Dat was Chris Martinwrote:Die Chris Madin word als geweldige vocalist gezien omdat hij een hit heeft gescoord met Swedish House Mafia, maar zo bijzonder zijn zn vocalen inderdaad niet...
Last edited by Oranje on 16 Mar 2014 22:40, edited 1 time in total.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
You and I was niet met John Martin
. Dat zei Heady is HWS. Maar dat is niet zo.
-
MHardtraxx Veteran
En toch blijft het jammer dat die nooit een release zal krijgen.wrote:You and I was niet met John Martin. Dat zei Heady is HWS. Maar dat is niet zo.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Heerlijke intro en mid-intro
Melodie pakt me nog niet helemaal. Vocals zijn veels te cheesy dus dat is wel echt een minpunt.
Melodie pakt me nog niet helemaal. Vocals zijn veels te cheesy dus dat is wel echt een minpunt.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Inderdaad, de vergelijking met Symbols is erg makkelijk, wat volgens mij ook wel komt door de synth. Jammer, vond de vorige Rebirth anthems vetter.
-
WHardtraxxer
- 112 posts member since 2013
Super anthem!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Betere kwaliteit:
View on YouTube
View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
Kweenie. Vind 't een beetje een tam plaatje. De euforische feel die de vorige anthems mee hadden mis ik 'n beetje. Prima plaatje, niet bijzonder.
Toen ik deze voor t eerst hoorde vond ik hem zacht gezegd niks, nu ik de HQ heb gehoord moet ik toch zeggen dat t toch wel een hele dikke plaat is! Intro vet, lekkere drive... Melodie zoals meerderen zeggen wel wat weg van Symbols, maar de energie die los komt bij de climax is echt heerlijk.