Vreselijke stront weer. Een melodie ala We Be Kickin Bass zou weer eens vet zijn. Inclusief goede kicks, een lekkere mid-intro en zonder dit soort pop zang.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Leuke track, alleen jammer van de vocals.
-
S
Vocals en melodie vind ik erg vet. Een erg fijne trackwrote:Leuke track, alleen jammer van de vocals.
Dit! Sinds tijden dat ik weer een DBSTF plaat vet vind, positief verrast duswrote:Vocals en melodie vind ik erg vet. Een erg fijne track
Geen zwaar erge kaas, vocals zijn best vet, melodie is lekker rustgevend en geen erge pitchkicks. Ik zeg een meer dan prima mainstream plaat
-
S
Het is ook erg goed ingezongen
.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Kaas, maar wel lekkere kaas 
Meeeh. Melodie vind ik niks aan. Kicks vind ik ook weer lelijk.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
liever deze pop zang dan die verschrikkelijke vocals van we be kickin basswrote:Vreselijke stront weer. Een melodie ala We Be Kickin Bass zou weer eens vet zijn. Inclusief goede kicks, een lekkere mid-intro en zonder dit soort pop zang.
-
S
Evolutionz, Kingdom, The Human Soul, The Essence of Sound, Supernova, Teqnology, Stronger, Creation of Lifewrote:liever deze pop zang dan die verschrikkelijke vocals van we be kickin basswrote:Vreselijke stront weer. Een melodie ala We Be Kickin Bass zou weer eens vet zijn. Inclusief goede kicks, een lekkere mid-intro en zonder dit soort pop zang.
Lekker plaatje alleen stoor ik me heel erg aan de kicks..
Release: 16-12-2013
D-Block & S-te-Fan - Built This City (DT007D)
D-Block & S-te-Fan - Built This City (DT007D)
-
S
lekker melo 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Melodie'tje is weer prima, maar de rest gewoon niet interessant...
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Doe maar hier reagerenwrote:Melodie'tje is weer prima, maar de rest gewoon niet interessant...