Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Wat een creatieve sounds, echt mega vet :O
Ik vind dit echt zo'n gruwelijk stukje muziek. Heel erg origineel en toch nog een gesampled vocaltje erin! Nu nog hopen dat er een leuk melodietje aan vast zit.
Ik vind dit dus echt helemaal niks eh 
Vind dit eerder disco muziek ofzo dan hardstylewrote:Ik vind dit dus echt helemaal niks eh
Ik vind het een creatief gebruik van producen
Mag wel wat meer in de scene
Daar neigt het idd wel naarwrote:Vind dit eerder disco muziek ofzo dan hardstylewrote:Ik vind dit dus echt helemaal niks eh
Serieus, hebben jullie het filmpje uberhaupt afgeluisterd? Is toch super creatief en lekker? Hoor dit liever dan de zoveelste code black ripoff melodie ofzo.
Ik heb het afgeluisterd ja. Creatief is het zeker maar dit vind ik echt drie keer niks. Zo kan je elke muziekstijl wel gaan verwerken in een hardstyle track. Gewoon een beetje een No-go dit voor mij denk ik
Heel aparte sounds. Ik vind 'm best leuk eigenlijk. 
jammer van die eerste vocals, past er totaal niet bij... voor de rest geniaal stukje muziek!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Super vet gedaan!!
Cyber heeft al een aantal erg origiinele producties!
-
DDonateur
- 262 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Inderdaad alleen al blij met de originaliteit!wrote:Super vet gedaan!!
Klinkt verder ook nog eens erg fijn
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
wrote:jammer van die eerste vocals, past er totaal niet bij... voor de rest geniaal stukje muziek!
wrote:jammer van die eerste vocals, past er totaal niet bij... voor de rest geniaal stukje muziek!
Altijd wel fan geweest van Cyber. Ondanks dat ik het stijltje altijd wel vaak kopieën vond van bestaande hardstyle artiesten. Dit is dan weer super origineel! Klinkt echt lekker.
wrote:Heel aparte sounds. Ik vind 'm best leuk eigenlijk.