Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Union (Extended Mix)
- 02Union (Radio Version)
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
En hij doet het weer.

-
S
Wat is hij toch goed

De man deze man hij is 1 van de beste hardstyle dj's op dit moment zonder twijfel!

De melodieën van deze vent zijn echt geniaal, wat een talent ist ook 
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Hahaha ik breng een plaat uit en noem hem UI. Plaat klnkt wel leuk, alleen nog niet helemaal fan van zijn sound
Hoe kun je nu niet fan van hem zijn deze man maakt hardstyle waar ik zo blij van wordt 
Nieuwe kicks. Doen me ergens aan denken, maargoed. Melodie is heerlijk 
wrote:Hahaha ik breng een plaat uit en noem hem UI. Plaat klnkt wel leuk, alleen nog niet helemaal fan van zijn sound
Bij mijn weten betekent Union nog steeds Unie, en is de engelse vertaling van ui gewoon Onion.
Heerlijk plaatje overigens
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Hahaha je hebt helemaal gelijk. Te snel gelezenwrote:wrote:Hahaha ik breng een plaat uit en noem hem UI. Plaat klnkt wel leuk, alleen nog niet helemaal fan van zijn sound![]()
Bij mijn weten betekent Union nog steeds Unie, en is de engelse vertaling van ui gewoon Onion.
Heerlijk plaatje overigens
-
HHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Youtube-Rip:
View on YouTube
View on YouTube
-
HHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Zijn toch geen nieuwe kicks?wrote:Nieuwe kicks. Doen me ergens aan denken, maargoed. Melodie is heerlijk
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Jawel!wrote:Zijn toch geen nieuwe kicks?wrote:Nieuwe kicks. Doen me ergens aan denken, maargoed. Melodie is heerlijk
Nieuwe kicks of niet, mij maakt het niet uit
ook dit nummer is weer erg lekker van hem 
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Mij ook. Aan alle andere euforische hardstyle kicks. Ookal zijn dit soort type kicks goed ze klinken tegenwoordig allemaal het zelfde. Wat meer diversiteit in kicks mag wel weer in de euforische tak. Misschien zijn de kicks dan niet zo clean meer maar dan heb je wel meer variatie.wrote:Nieuwe kicks. Doen me ergens aan denken,
Klinkt verder goed hoor. Maar het heeft voor mij geen wow factor meer dit stijltje.
Ik snap dat mensen enorm van dit stijltje kunnen genieten, en op z'n tijd hou ik hier ook wel van. Maar net als met die extreme kick screech herrie, hangt het bij deze mierzoete muziek ook enorm van m'n stemming af of ik het kan waarderen of niet, op een feest zit ik er bijvoorbeeld niet echt op te wachten.
Maar Cyber heeft zich absoluut bewezen, heeft meerdere goede tracks gemaakt afgelopen tijd!
Maar Cyber heeft zich absoluut bewezen, heeft meerdere goede tracks gemaakt afgelopen tijd!