Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ik vind dit stijltje zo lekker he! 
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Meh, weer 13/12 shit. Ik hoor echt geen verschil meer.
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
wrote:Ik vind dit stijltje zo lekker he!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heerlijk 
-
JHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen May 2015
Mega stijl! Wordt weer lekker nummertje
Weer zelfde synth ja, maar gelukkig is die heerlijk. Zie mezelf hier wel op los gaan op een feest
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Die stukjes vanaf 1:18 en 1:25 zijn gewoon 1-op-1 kopieën van al bestaande platen. Die eerste met die Everything is God vocal is een Noisecontrollers of Headhunterz volgens mij en die tweede weet ik zo niet uit m'n hoofd.
Klinkt verder wel prima allemaal trouwens.
Klinkt verder wel prima allemaal trouwens.
-
S
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
1wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Volgens mij heb ik een nieuwe favoriete Dj
![]()
ah wat klinkt dit ook weer lekker
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Maar 30 bommetjes
word wel geaccepteerd bij een raw track, waarom dan?
Laat die gast enthousiast zijn..
Laat die gast enthousiast zijn..
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik stoor me er gewoon aan, net zoals die achterlijke cijfertjes. Of het nou van Sander is of van iemand anders.
-
S
Bullshit bij Mitzi zeg je er ook niks van, doe niet zo ontzettend kinderachtig man.wrote:Ik stoor me er gewoon aan, net zoals die achterlijke cijfertjes. Of het nou van Sander is of van iemand anders.
echt vreselijk wat die sander doet soms ja, met zijn cijfertjes.
bij de gedachte alleen al word ik depressief.
Ik hoop dat ze regels gaan maken dat overdreven veel emoticons niet meer mag. en een track beoordelen met een cijfer de doodstraf op komt!
want man man man daar worden we zo ongelukkig van als iemand dat doet
over de track:
melodietjes van cyber zijn altijd tip top in orde maar die synth heb ik voor de 354ste keer gehoord!
keer wat variatie in de keuken qua synths.
bij de gedachte alleen al word ik depressief.
Ik hoop dat ze regels gaan maken dat overdreven veel emoticons niet meer mag. en een track beoordelen met een cijfer de doodstraf op komt!
want man man man daar worden we zo ongelukkig van als iemand dat doet
over de track:
melodietjes van cyber zijn altijd tip top in orde maar die synth heb ik voor de 354ste keer gehoord!
keer wat variatie in de keuken qua synths.
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Hij heeft duidelijk geluisterd naar Atmozfears - Release.
Zitten een paar aardige toppers tussen zo te horen. Vooral die oldskool plaat. Dit is eigenlijk één van de weinige pogingen die ook echt het oude gevoel terughalen voor mij
Zitten een paar aardige toppers tussen zo te horen. Vooral die oldskool plaat. Dit is eigenlijk één van de weinige pogingen die ook echt het oude gevoel terughalen voor mij
Dit. Allemaal hetzelfde. Zelfde sounds, anderhalf effectje extra over de synth, andere achterkant-van-bierviltje melodie en de nieuwe track is af hoor.wrote:Meh, weer 13/12 shit. Ik hoor echt geen verschil meer.
Verderop in deze preview hoor ik hem wel met wat andere sounds experimenteren, maar dat klinkt niet echt goed. Hopelijk wordt dat nog beter of we hebben een nieuwe Frontliner/Wasted Penguinz aan hem.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Gast, het is de zoveelste keer dat ik het ziet, nu zeg ik er eens wat van. En wat is kinderachtiger? Er iets van zeggen of 60x dezelfde smiley achter elkaar gebruiken en de zin afsluiten met een cijfer wat nergens op gebaseerd is?wrote:Bullshit bij Mitzi zeg je er ook niks van, doe niet zo ontzettend kinderachtig man.wrote:Ik stoor me er gewoon aan, net zoals die achterlijke cijfertjes. Of het nou van Sander is of van iemand anders.
-
S
Hou eens op, je zit op een online forum met heel veel verschillende mensen die zich ook allemaal op verschillende manieren uiten. Ja dan is het logisch dat je je soms aan iemand stoort, dat doe jij, dat doe ik en waarschijnlijk bijna iedereen wel. Laat ieder gewoon in zijn waarden en hou op met het zeuren over zulk soort onbenullige dingen.
je loopt soms zelf ook over onbenullige dingen te zeuren en dan komt er weer een heel verhaal over hoe jij vind dat weetikveelwat kut is.wrote:Hou eens op, je zit op een online forum met heel veel verschillende mensen die zich ook allemaal op verschillende manieren uiten. Ja dan is het logisch dat je je soms aan iemand stoort, dat doe jij, dat doe ik en waarschijnlijk bijna iedereen wel. Laat ieder gewoon in zijn waarden en hou op met het zeuren over zulk soort onbenullige dingen.
ondanks dat maakt het dus voor mij geen bal uit hoe je je uit
maareh zullen we het over muziek gaan hebben in plaats van cijfers en manieren van uiten?
Last edited by Jeffrey2107 on 24 May 2015 17:26, edited 1 time in total.
-
S
Nou voor uit dan Jeff.
Graag heel snel een langere preview
Graag heel snel een langere preview