Is het al bekend van wie deze plaat is? Staat als ID in de nieuwe HWS. Vind het wel een leuk plaatje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Crystal Lake - Welcome To The Zoo (HWS004)
- Label
- Hard With Style Records
- Catalogue number
- HWS004
- 01Welcome To The Zoo (Original Mix)
- 02Welcome To The Zoo (Edit)
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een alias van hen, ja. 
Is het dit keer geen gefotoshopt bewijs dan? Imo nog niet genoeg bewijs. Hhz had in de vorige podcast al aangegeven dat Crystal Lake tracks ging uitbrengen op HWS, hoezo dan nu ineens niet zeggen dat het van hun is?
Heerlijk plaatje, maar vind het nog steeds meer naar W&W klinken, de opbouw is typisch Bigroom/House.
Heerlijk plaatje, maar vind het nog steeds meer naar W&W klinken, de opbouw is typisch Bigroom/House.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wrote:Ik dacht dat deze van Kristal Meer is?

-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
boutplaat in het kwadraat²
Wat een gruwelijk geniale plaat dit 
Ik vind hem steeds leuker te vinden 
wrote:Wat een gruwelijk geniale plaat dit
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:wrote:Wat een gruwelijk geniale plaat dit
Standaard house synth, lelijke kicks en een anticlimax die mij teveel lijkt op Afraid Of The Dark.
Nee, dit heeft voor mij gewoon te weinig energie om het gaaf te vinden. Heb het niet op die versnelde house tracks...
Dit, plus het feit dat ik die kicks nergens naar vind klinken, maken dat ik hier helemaal niks aan vind.wrote:Nee, dit heeft voor mij gewoon te weinig energie om het gaaf te vinden. Heb het niet op die versnelde house tracks...
Vind dit meer onder de noemer jump/tek vallen.
Kicks deden me in het begin denken aan numbers (wildstylez remix)wrote:Dit, plus het feit dat ik die kicks nergens naar vind klinken, maken dat ik hier helemaal niks aan vind.wrote:Nee, dit heeft voor mij gewoon te weinig energie om het gaaf te vinden. Heb het niet op die versnelde house tracks...
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Vind em niks aan. 
Oke wtf? Is dit nummer de collab van Headhunterz en W&W? Mind=blown
Geretweet door ºoO..Hedhantrz..Ooº
Hardstyle Family @HardstyleF
Alright. "Welcome To The Zoo" has been played by @djheadhunterz in @Hardwithstyle and @WandWmusic in their Mainstage podcast. Just saying
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Volgens mij proberen ze meer te zeggen dat het knap is dat een nummer van onbekende artiest al in zulke populaire podcasts is gedraaid 
Inderdaad.wrote:Volgens mij proberen ze meer te zeggen dat het knap is dat een nummer van onbekende artiest al in zulke populaire podcasts is gedraaid
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:Het klinkt alsof iemand eens ff flink heeft zitten schijten in de microfoon.
Kijk 5 posts boven jewrote:Deze track is ook gedraaid door w&w in een podcast
Crystal Lake - Welcome To The Zoo (HWS004)
Label: Hard With Style Records
WEB release: 17/03/2014
Tracks:
Welcome To The Zoo
Samples:
View on YouTube
Bron: Youtube
Label: Hard With Style Records
WEB release: 17/03/2014
Tracks:
Welcome To The Zoo
Samples: