Ik vind hem gaaf
Eindelijk weer iets van Zany wat ik echt kan waarderen. Heerlijke vocalen, kicks zijn best fijn, sfeer die neergezet wordt, kickrolls!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01C#Nt (Original Edit)
- 02C#Nt (Original Mix)
Gelukkig is dit niet gebeurd! Fijne plaat!wrote:Alleen door de namen Crypsis en Zany al. Alleen ben wel bang dat het uiteindelijk wat tegen gaat vallen.wrote:Interesse gewekt
Melodie is heel lekker, die vocalen zijn gruwelijk! De lekkerste plaat van Zany van laatste tijd.
-
A
Echt mijn favoriet van het moment! Die kicks, die kickrolls, die melodie, die sfeer, die vocals, alles klopt. Ben benieuwd hoe ver deze gaat komen in mijn toty, denk wel vrij hoog 
Hoop vrij laag, dan wordt het een top jaar!wrote:Echt mijn favoriet van het moment! Die kicks, die kickrolls, die melodie, die sfeer, die vocals, alles klopt. Ben benieuwd hoe ver deze gaat komen in mijn toty, denk wel vrij hoog
Zo snel al
Zeer geslaagde samenwerking!
Zeer geslaagde samenwerking!
-
A
Als je het zo bekijkt hoop ik dat ookwrote:Hoop vrij laag, dan wordt het een top jaar!wrote:Echt mijn favoriet van het moment! Die kicks, die kickrolls, die melodie, die sfeer, die vocals, alles klopt. Ben benieuwd hoe ver deze gaat komen in mijn toty, denk wel vrij hoog
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kicks zijn fucking vet, vocals ook maar vind de synth toch wel wat zeurderig.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Nice Track
vind de track alleen niet zo speciaal als andere hier 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heerlijke track, vocals hebben wel wat en die kickrolls zijn meesterlijk!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Bazen vocals & bazenplaat 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Hele dikke track 
Hoge verwachtingen van deze track maar worden hier toch aardig waargemaakt! Lekker werkje van beide heren! 
Hele dikke track!!
Vocals zijn geweldig, doen me een beetje denken aan Mos Phat - Infectious
En die kickroll....tsja

Vocals zijn geweldig, doen me een beetje denken aan Mos Phat - Infectious
En die kickroll....tsja
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Jaa geslaagde collab
Vind 'm opzich wel wat hebben. Vind dit soort vocals altijd wel fijn 
(Beetje off-topic: ik had de ondertitels van YT per ongeluk aangezet, moet je is proberen!)
(Beetje off-topic: ik had de ondertitels van YT per ongeluk aangezet, moet je is proberen!)
Ja deze is vet!
Hoor eindelijk weer iets terug van die oude Zany sound
Wat een heerlijke bromberen deze kicks! Fantastisch lekker plaatje hoor, met die melo!
EDIT:

EDIT:
Deze helemaal niet meegekregen (kwam wss ook door de titel, c#nt :"")), maar is idd een lekkere track
.
Jezus wat is deze lekker zeg, echt achterlijk vaak aan! Die kickrolls, de sfeer in de climax, de toon van de kick, hoe hij af en toe pitcht...